06 maja 2011

Podaj dalej

Dawno temu przyszła do mnie niespodzianka w ramach "podaj dalej" od Mamuśki. Zaskoczenie było tym większe, bo kompletnie wyleciał mi z głowy fakt zapisania się na tę zabawę a w dodatku przesyłka przyszła od zupełnie nieznanego mi nadawcy :-) Dopiero po dobraniu się do zawartości doznałam olśnienia ;-)
Radość moja wielka była.
Zresztą do tej pory gdy patrzę i dotykam przygotowanych przez Agę skarbów, buzia sama mi się uśmiecha!
No, ale powiedzcie same, jak tu się nie cieszyć z takiego prezentu:
Cudnej urody karteczka rozświetliła Święta Wielkanocy, karczoch zachwycił precyzją wykonania
 a lampionik wywołał tęsknotę za ciepłym blaskiem świec...
 Aga! Bardzo dziękuję za radość jaką mam ze skarbów od Ciebie otrzymanych :-)

* * *
Anek, Milenka, Aneladgam - dziękuję, cieszę się, że i Wam się podobają.
Anek - z niecierpliwością wyglądam na listonosza :-)
Justa - przyganiał kocioł garnkowi :-), Ciebie też baaardzo długo nie było...


3 komentarze:

  1. do uslug prosze pani,hihi
    ciesze sie ze niespodziewajak sie udala,a zapomniec mialas prawo ,bo troche mi sie zeszlo z tym prezentem (az 10 miesiecy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejszy ten lichtarzyk :)

    OdpowiedzUsuń