19 stycznia 2019

Santa Ornament

Trzeba przyznać, że nie wiem kiedy zleciało mi dwa tygodnie... W tym czasie zdążyła przyjechać i wyjechać moja koleżanka, syn miał urodziny (21!) i zapalenie spojówek przeszło na kolejne osoby w rodzinie.Mam nadzieję, że mnie ominie, bo w lutym wybieram się do szpitala na zabieg i wolałabym mieć go teraz. Jakby nie było na termin czekałam 1,5 roku!
W robótkach zastoju raczej nie ma... Ciągle coś dłubię i tak oto mam kolejną zawieszkę od mojego ulubionego producenta :-)



Patrząc na zdjęcia uświadamiam sobie, że koniecznie muszę kupić taśmę dwustronnie klejącą ale białą! Nie przeźroczystą... Troszkę mnie irytuje, że widać kolor filcu jakim podkleiłam plecki. 

Hafcik zgłaszam do zabawy "Choinka 2019"


Jeśli jest ktoś chętny, to wyślę wzór z resztkami muliny. Powinno ich spokojnie wystarczyć na drugą taką zawieszkę :-)

Cukierki, które pokazałam ostatnio kosztowały mnie trochę nerwów... I idealne nie są, ale podoba mi się taka forma... więc może kiedyś jeszcze coś podobnego zrobię...

Piegucha, Malgorzata Zoltek, Promyk, Damar5, Hafty Tiny, Violka - dziękuję za Wasze komentarze!

15 komentarzy:

  1. Kochana...biały filc i będzie lepiej :)
    Śliczny mikołajek i pięknie się prezentuje, jako zawieszka:)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały hafcik:)
    będzie cudną ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba ,wyszło z taką poświatą :)
    Śliczny Mikołajek ,też lubię tego producenta :)
    Mam nadzieję ,że zabieg nieskomplikowany i szybko wrócisz do domu,tego życzę.
    Dzięki za komentarz :)
    Poz.Dana
    P.S. Kasiu,moja Mama jest chętna na wzorek i resztki a i ja kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie Mikołajek jest z poświatą ale prezentuje się ślicznie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mikołaj :) Te plecki to tylko z bliska chyba prześwitują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Mikołajek. Oj szkoda,że przegapiłam tego posta :( Chociaż i tak mam od Ciebie tyle dobroci. Rączki mnie swędzą,żeby zabrać się za zawieszki ale muszę czekać na dostawę plastikowej kanwy. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Mikołaj! Nic nie zmieniaj jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną zawieszkę wyczarowałaś. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zawieszka, widać, że haft dooracowany w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawieszka ;) pozdrawiam i życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń