16 września 2019

Sal na jesienne wieczory - 1

U Katarzyny pojawił się już pierwszy post z sal-u jesiennego, więc ja również spieszę by pochwalić się moim skromnym początkiem. Nie mam jeszcze wszystkich mulin, ale najwięcej czasu zabrał mi wybór materiału. Mam duży zapas kanwy 20 ecru i w końcu to na niej zdecydowałam się postawić pierwsze krzyżyki, pomimo że wahałam się jeszcze nad aidą rustico 18. Haftuję jedną nitką muliny DMC według legendy... nooo... dużo nie mam... ale początek cieszy ;-)
Zdjęcie ciemnawe przed chwilą robione, w Krakowie dziś pochmurno i przed momentem padało.
Dla przypomnienia takim obrazkiem będę się cieszyć po skończeniu:
i jeszcze banerek 
Jeśli podoba Wam się obrazek, w każdej chwili można przystąpić do zabawy :-) ja nie mogłam się oprzeć tej cudnej urody maszynie do szycia... ;-)

* * *
Serdecznie dziękuję za komentarze i Waszą obecność! Miłego wieczoru :-)

14 komentarzy:

  1. Ale super... Ja na razie zbieram muliny.

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 ct? Będą piękne małe krzyżyczki, podziwiam!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. obrazek zapowiada się mega, czekam na efekt końcowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, całość jest świetna, ale maszyna robi największe wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie pięknie Kasiu!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ będzie wspaniale, nie mogę się już doczekać. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek będziesz miała po ukończeniu haftu. Idealny na przykład do craftowej pracowni :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia ,bardzo fajny haft :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny start. Ja nie mam pojęcia jaki materiał wybrać chyba stanie na aidzie bo mam jej największy zapas chociaż kusi len.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie haftowałam na kanwie 20...

    Będzie super obrazek, a w pracy każdy krzyżyk cieszy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie mogłam mu się oprzeć :)
    Nieważne ile xxx byle do przodu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będziemy razem się bawić.... choć u mnie dopiero kompletowanie mulin.... bo braki w numerkach.... a ja nie potrafię sama dobierać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wyszywania :) Będę kibicować

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny wzorek ,piekny obrazek .
    Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki za każdy ××× :) Pozdrawiam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń