24 lutego 2019

Niespodzianka

We wtorek wróciłam już do pracy i wpadłam w popołudniówki. Jak duże było moje zdziwienie gdy wieczorem wyciągnęłam ze skrzynki kopertę to wiem tylko ja :-)  Na żadną przesyłkę nie czekałam więc z ciekawością otwierałam przesyłkę. No i  cuda w niej były! Nadawcą była Cornelka i to Ona uszczęśliwiła mnie ozdobami, które wyszły spod Jej rąk :-)

I tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką przepięknej zakładki, cudnego kółeczka i filigranowej choinki! A to wszystko w technice, która szalenie mi się podoba i której nie umiem!!! No popatrzcie jak piękne są to prace
A to wszystko za wybrakowany zestaw, mulinę i pocztówkę... Bardzo, bardzo dziękuję!
* * *
W poprzednim poście był kolejny zestaw do przygarnięcia. Tym razem zgłosiło się już Was więcej, najchętniej obdarowałabym każdą z Was, ale skoro to niemożliwe, więc wczoraj przygotowałam losy
zatrudniłam mojego syna do solidnego wymieszania
a następnie do wyłonienia tej jednej :-)
Zestaw powędruje do Justyny :-)
* * *
Dziękuję za wszystkie komentarze i życzenia powrotu do zdrowia. Z oczami jest już lepiej, ale niestety nadal zmagam się z naciekami na rogówce, więc tak całkiem różowo to nie jest. Nadal kiepsko widzę... Termin na zabieg mam już wyznaczony i 28 marca wędruję do szpitala. Może tym razem się uda i żaden wirus już mnie nie dopadnie :-)

9 komentarzy:

  1. Kasienko ciesze sie ze Cie uszczesliwilam moimi pracami a kolezance gratuluje szczesliwego losu pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent cudowny , wcale się nie dziwię Twojej radości :)
    Zdrowia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka! Szpitale nie są fajne... trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak się cieszę! Dziękuję bardzo. Wspaniałe prezenty dostałaś. Trzymam kciuki za pomyślny zabieg!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne frywolitki dostałaś :)
    Dbaj o siebie, dmuchaj i chuchaj, by nic nie przeszkodziło w naprawianiu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty dostałaś :) Trzymam kciuki za udany zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu piękne prezenty dostałaś, od pewnego czasu zachwycam się frywolitkami i jestem pod wrażeniem tych splątanych niteczek 😉 Wszystkiego dobrego życzę:)))A.

    OdpowiedzUsuń
  8. O a ja przegapiłam ten wpis ☹
    Widziałam tylko kółeczko ale zakładka też piękna ,fajnie się moja mama postarała :)
    Ściskam Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dostać coś od serca i czego samemu nie zrobi się:) Też nie frywolitkuję, więc jak dostaję coś frywolitkowego to sprawia ni wielką radość:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń