11 marca 2019

Kurczak

Z wyprawy do kolejnego Empiku przyniosłam dwa zestawy, których wcześniej nie widziałam. I jak poprzednio nie wytrzymałam przy króliku, tak tym razem musiałam sklecić kurczaka :-)
Jednak tym razem wprowadziłam drobne zmiany. 
Jak dla mnie kurczak musiał być żółty, żaden tęczowy brzuszek nie wchodził w grę i nożykiem ucięłam mu te pseudo piórka ;-) I zastąpiłam prawdziwymi :-) Oczywiście tył podkleiłam żółtym filcem i kurczaczkowi zafundowałam też ogonek :-)
To z pewnością będzie kogucik :-)
Rozalka natomiast będzie tworzyć proporczyk, myślę, że serduszko i kwiatuszki się jej spodobają :-)
Boję się co też mogłabym znaleźć w kolejnym Empiku ;-)

* * *
Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i każde słowo, które napiszecie :-)

Promyk - Justynka i jak? Są u Ciebie te zestawy? jakby nie było to mogę Ci kupić i podesłać :-)
Anna Tamari - Dokładnie :-) Mało pracy a efekt świetny :-)
Piegucha - No co jak co ale myślę, że w Katowicach będą, jak nie to i Tobie mogę kupić :-) Empik mam po drodze. O zatokach to nawet mi nie mów. U mnie to nie błędy młodości tylko klimatyzacja a potem lekarze wmawiający mi, że katar i zapchany nos mam z alergii...
Ewciu - Fajowe, fajowe :-)
Damar5 - Widziałam na blogu u Twojej Mamy, że udało się Jej kupić :-) Super :-)
Zimna - Trzeba przyznać, że frajda jest niesamowita :-)
Justa35 - Oj tak, masz rację! Już mi się to nudzi, a tu jak nic jeszcze w kwietniu po lekarzach biegać będę :-(
Kramik Magdy - Dziękuję. Wiesz, zaczęłam się zastanawiać, jak można by samemu sobie taką sklejkę zrobić :-)
Cornelka - Podziwiałam już u Pani gotowego uszastego :-) To może jeszcze kurczaka Pani znajdzie? Jak się nie uda to mogę kupić.
Anna Ogłódek - Aniu, bardzo dziękuję za przemiłe słowa :-) Piękne prace tworzysz i z przyjemnością będę Cie odwiedzać na Twoim blogu :-)
Raeszka - No to mamy tak samo... Kupuję coś bratanicy a potem... no cóż efekty widzisz :-) Ech ci okuliści... przecież stara nie jestem ;-) to tylko pesel w miejscu stoi ;-)
KasiaN - Dziękuję :-)
Irena - Frajda niesamowita i efekt błyskawiczny :-)

Dobrej nocy!

13 komentarzy:

  1. Aż uśmiechnęłam się jak zobaczyłam Twojego kurczaka:))) Znowu miałaś frajdę! Masz jeszcze jakiś nie odwiedzony Empik?:)
    Szkoda - a może i dobrze - że nie mam w zasięgu Empiku, bo pewnie też uległabym tym uroczym hafcikom:)
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego kurczaka tez kupilam i lame nic innego nie bylo .Twoj kurczaczek superowy masz pomysly pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dotarłam do Empiku jeszcze... Ale się wybiorę. A w razie czego niedługo będę w Gdańsku, a tam przy dworcu jest Empik. Uważam, ze twoje zmiany bardzo posłużyły kurczakowi, jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matkas trafila na zajaczka i kurczaczka, ale serca nie widziala... a moje je dokladaja co jakis czas? Szkoda, ze w pl bede dopiero we wrzesniu, bo empik mamy na spluniecie, ale Matkas zwykle mi wyszukuje o co ja prosze :) Fajnie, ze nam pokazujesz co i jak, bo jak i Dana i Pani Nela, jest wtedy latwiej o cos poprosic rodzinke.
    Duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam taki zestaw w empiku i zastanawiałam się czy warto, ale podoba mi się co Ci wyszło, więc chyba podreptam do sklepu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te zestawy zakupiłaś. Kupiłabym siostrzenicy, gdyby tylko Ona garnęła się do haftu - ale póki co nic z tego, ku mojej rozpaczy...
    Twoja wersja Kogucika bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczak rewelacyjny. Już sobie taki zamówiłam. Też chyba zamienię kolor na żółty

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest :) Też mam takiego dzięki Mamie i Tobie ,dziękuję :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no Kasiu , oczywiście że jak kurczak to tylko żółty :D Bardzo dobrze ,że zamieniłaś kolorki .
    I bardzo dobrze zrobiłaś,że eleganta w prawdziwe piórka wystroiłaś .
    Cudny ,słodki i żółty .
    Pozdrawiam wiosennie :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski ten kurczaczek. Nawet nie wiedziałam, że można w Empiku spotkać takie fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kurczaki są bombowe! Takie żółciutkie i te piórka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na zrobienie kurczaczka 🐣

    OdpowiedzUsuń