17 marca 2019

SAL - słoiki bożonarodzeniowe - 1

Pierwszy słoik gotowy.
Przyznaję, że wystawił moją cierpliwość na próbę. Nie dość, że co chwilę zmiana koloru (cukierki w słojach są bardzo kolorowe), to prawie padłam przy konturach... Gdybym w moim entuzjazmie na chwilkę przystopowała to z pewnością dostrzegłabym taki szczególik jak kontury idące w połowie krzyżyka... I może wówczas grzecznie i potulnie haftowałabym na materiale a nie plastikowej kanwie, gdzie wbicie się w środek krzyżyków bywa, przynajmniej w moim przypadku, czasem niewykonalne ;-) Zatem te drobne czarne kreseczki są moją inwencją twórczą i od czasu do czasu zbiegają się z zamysłem twórcy wzoru :-)
Jednak kreseczki muszą być, bo bez nich ten hafcik był jedną kolorową plamą.
Najważniejsze, że już jest i cieszy moje oczy. Bardzo mi się te słoiczki podobają i będę nadal ćwiczyć cierpliwość przy kolejnych :-)
Tył zasłoniłam różowym filcem i jako zawieszkę dodałam różowy sznureczek. Jest słodko :-) Hafcik wykonałam w ramach zabawy u Raeszki :-)

* * *
Dziękuję za waszą obecność i komentarze :-) Fajnie, że moje buszowanie po empiku na coś się przydało :-) Miłej niedzieli Wam życzę! Wreszcie słoneczko :-)

12 komentarzy:

  1. fajniutki a jeżeli chodzi o kontury to dają w kość ale bez nich nie było by efektu

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze ci poszło!:) Śliczny jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słodki słoiczek:)
    Ja haftowałam kilka zimowych na plastikowej kanwie i także przy konturowaniu uprawiałam radosną twórczość:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu słoiczek jest przesłodki , tak jak cukierki które w nim siedzą ;D
    Działaj z następnymi , bo fanie Ci to wychodzi .Jest super !!!
    Pozdrawiam i cierpliwości życzę :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetycznie :)
    Świetne te słoiki i cudownie sobie poradziłaś z kreskami :)pięknie wyszło!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoją piękną pracę. Słoiczek prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra wyszło! Zycze nadal cierpliwosci przy wyszywanki kolejnych słoiczków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w trakcie robienia konturów zobaczyłam, że linie idą przez krzyżyki ale tak jak Ty robiłam według swojej inwencji twórczej :).

    Słoik wyszedł super :).

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te słoiczki, kolorowe, magiczne, az się chce im przygladac co jest w srodku :)

    OdpowiedzUsuń