30 maja 2019

Hope

Miałam pokazać Wam zupełnie coś innego, ale niestety nie zdążyłam wykończyć hafcików. Na szczęście w zeszłym miesiącu miałam więcej czasu i tym samym znów zaprezentuje zawieszkę od Dimension :-) Jak zawsze haftowanie to była sama przyjemność :-)
Tak jak i w pozostałych zestawach tak i tym razem muliny zostało na drugi taki hafcik :-) Zapraszam do zgłaszania w komentarzach chęci na otrzymanie resztek :-) Jeśli zgłosi się jedna osoba, to ona dostanie zestawik, jeśli więcej - będzie losowanie :-)
Zawieszkę zgłaszam do zabawy, którą organizuje Kasia. I banerek dla porządku :-)
* * *
Co do poprzedniego postu, to macie rację. Te moje błędy jednak udało mi się zamaskować... Może w ogóle z błędami przy haftowaniu jest tak, że widzi je tylko ta osoba, które je popełniła...  :-)
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i miłego wieczoru!!!
Jutro już ma być cieplej :-)

16 komentarzy:

  1. Te zawieszki są tak urocze, że spokojnie możesz je pokazywać do końca roku.;) Ale tyle ich chyba nie ma? Muszę i ja w końcu wziąć się za moją.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudowna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka cudna!! Chętnie bym przygarnęła zestaw :) Ciekawi mnie czy kanwa która była w zestawie jest sztywna? Kupiłam niedawno arkusz plastikowej kanwy zaintrygowana tego typu ozdobami i teraz nie wiem czy dobrze kupiłam, bo moja nie jest sztywna - można ją wyginać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniała zawieszka. Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna! W weekend będę się pakować do Grecji i na pewno biorę pozostałe 4 zestawy z tej serii, które mi zostały do wyxxx :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocza i dopracowana zawieszka, śliczności Kasiu :)
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wzór piękny i śliczna zawieszka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zwieszaka i na pewno haftowanie jej to była sama przyjemność 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna zawieszka :) Ja jestem w trakcie haftowania tej, którą dostałam od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ta jest piękna,jak mogłam przegapić ten wpis:(
    Cudowna w każdym detalu :)
    Byłoby głupotą by nie zgłosić się do losowania :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta zawieszka, Dimension poraz kolejny udowania, że mają super wzory :)
    zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam te zawieszki za ich urodę. No i Twoje piękne wykonanie i wykończenie całości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze kocham zawieszki od Dimensions.

    OdpowiedzUsuń