24 listopada 2019

SAL - słoiki bożonarodzeniowe - 9

Tak szybko zleciało 9 miesięcy, że aż dech zapiera. Dopiero zaczynałam haftować pierwszy słoik a tu nagle okazało się, że to już ostatni. Za miesiąc już będą Święta i zawieszki, które wykonałam podczas zabawy u Agi zawisną na choince. Z racji uczestnictwa w dwóch świątecznych zabawach przybyło mi zawieszek i muszę ciut większe drzewko zakupić ;-) No ale zanim to nastąpi to pokaże ostatni słoiczek z przepięknymi skarpetami :-)
Wszystkie 9 wyhaftowałam na kanwie plastikowej, muliną DMC według legendy. Każdy słoiczek na pleckach ma inny kolor filcu i dopasowany do tego filcu sznureczek. Miało być kolorowo i tak też jest :-) Nie ukrywam, że niektóre kontury żyją własnym życiem i kompletnie nie mają nic wspólnego z wizją autora :-) Wzorki fajne, może jak na takie maleństwa miały momentami ogromną ilość kolorów, ale efekt jest tego wart. Bardzo dziękuję Agnieszce za organizację tej zabawy i czuwanie nad całością a pozostałym uczestniczkom za super doping :-) Oto moja dziewiątka:
Dla porządku, po raz ostatni baner zabawy :-)
Agu! Jeszcze raz dziękuje za super zabawę!
Miłej niedzieli! Buziaki!

16 komentarzy:

  1. Piękna słoiczkowa kolekcja :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. do Warszawy się wybierasz????
    :) świetnie się prezentuje cała kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, wszystkie słoiki są piękne i razem wyglądają wspaniale. No, ale ten ostatni ze skarpetami to dech mi zaparł!! Jakie te skarpetochy cudowne :))). Posyłam buziaki i idę jeszcze raz na górę zdjęcia obejrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz ten komplecik, aż żałuję że nie mogłam z Wami do końca uczestniczyć w ich haftowaniu, ale nic straconego wzory ich w domu mam więc może kiedyś wyhaftuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, wzorki prześliczne i naprawdę rewelacyjne zawieszki powstały. Nawet nie umiałabym wybrać, która najładniejsza, bo wszystkie trzymają poziom.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne słoiczki! Ja zarzuciłam haft niestety... trochę żałuję więc może kiedyś jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny słoiczek. Masz super komplecik na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna ekipa !!! Warto było wspólnie sie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolekcja słoiczków i to nietypowych bo haftowanych, widać dużo pracy w nie włożonej, takie maleństwa a tyle krzyzykow. Ślicznie razem sie prezentują.☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała kolekcja słoików dopiero robi wrażenie. Wszystkie wzory takie kolorowe i słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniały komplecik słoików :) Bardzo mi się podobają. Wybór plastikowej kanwy po Twojej prezentacji, wydaje mi się jedynym słusznym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczki są po prostu niesamowite i przesłodkie:)
    Małe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie te słoiczki! Podoba mi się pomysł wyhaftowana ich na plastikowej kanwie z przeznaczeniem na zawieszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. c u d o w n e te słoiczki! robią wrażenie. ogromnie zazdroszę tego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na kolorowy filc :).

    Hihi, tak na kanwie plastikowej różnie bywało z konturami :).

    OdpowiedzUsuń