31 marca 2020

Czytamy książki 2020 - III

Dziś ostatni dzień miesiąca więc spieszę pokazać książki przeczytane w ramach zabawy organizowanej przez Lidzię :-) W marcu rządziły literki WDK. Oto co przeczytałam:
W - Woolf Virginia
D - Do latarni morskiej
K - kobieta, kapelusz
W - Warda Małgorzata
D - Dziewczynka, która widziała zbyt wiele
K - kostka brukowa (?)
W - Witkowski Michał
D - Drwal
K - brak
W - Waugh Daisy
D - Dziesięć kroków do szczęścia
K - brak
i poza zabawą
i baner
Spotkała mnie również super niespodzianka. W lutowym linkowaniu miałam szczęście :-) Mój komentarz został wylosowany i nagrodzony przez Lidzię super zakładką :-)
Lidzia jest tak cudowna, że zakładka powstała specjalnie dla mnie z motywem Anioła i i w pięknym kolorze :-) Piękną zakładkę już mam, do tego herbatki :-) Nic tylko brać się za czytanie... W kwietniu z realizacją literek będzie gorzej, bo biblioteki zamknięte... To teraz najbardziej mi przeszkadza...

Dziękuję za Wasze komentarze! Cieszę się, że jesteście :-)

8 komentarzy:

  1. Widzę, że prawie każda książka to komplet literek. A w tej poza zabawą na okładce chyba jest kobieta?

    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, to nie jest kobieta, tylko dziewczynka - dziecko ?)

      Usuń
  2. Poszalałaś czytelniczo :)
    A hafciki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, super dopasowałaś książki pod literki, rewelacja. Wiem, że teraz będzie ciężej, ja sama nie wiem co przeczytam, ale zawsze choć jedną literkę do czegoś może podpasujemy. A jak nie to trudno, byle trochę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z tych książek, ale rozejrzę się za nimi. Niestety masz rację, biblioteki zamknięte, więc nie będzie łatwo.
    Zakładka śliczniutka!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnej z Twoich książek. Sporo przeczytałaś :).

    Gratuluję wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury w kwietniu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szalejesz, tyle zabaw hafciarksich, i jeszcze czas na książkę się znajdzie.
    Daj trochę tego czasu :)

    OdpowiedzUsuń