30 sierpnia 2020

Sal na jesienne wieczory - 10

Przyszedł czas na podsumowanie zabawy "Sal na jesienne wieczory i nie tylko" jaki organizowała Katarzyna. Nie mam się czym zachwycać, bo nie wyhaftowałam całego obrazka. Gdyby nie wakacyjne lenistwo pewnie byłby już gotowy. Na szczęście do końca nie zostało dużo a każdy skończony element przybliża mnie do finału :-) Ostatni wpis tutaj. Tak jest teraz







Kasi, bardzo dziękuję za organizację i chęć wspólnego haftowania tego cudnego samplera :-) 
Urlop się skończył, mam mnóstwo do nadrobienia na Waszych blogach a potem będę haftować kolejny element w samplerze :-) 
Bardzo dziękuję za komentarze i Waszą obecność :-) Miłej niedzieli :-)


15 komentarzy:

  1. Niewiele zostało Ci Kasiu do końca więc z pewnością wkrótce skończysz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to dla Ciebie myk i juz bedzie gotowe czekam na calosc gratulacje wygranej w Zaciszu pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że w ogóle idzie do przodu.A masz jakiś pomysł na jego zagospodarowanie? P.S. Maszyna do szycia jest tu obłędna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten sampler. Kokarda i nożyczki są wielkiej urody :) Reszta też, ale takie nożyczki to chciałabym mieć :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. do przodu.... to najważniejsze....
    ale i tak super wygląda.
    U mnie krzyżykowy zastój, jedynie jakieś maleństwa kartkowe .... oj ciężko się zebrać gdy na głowie co innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Mnie od razu odstraszyłyby kontury.
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super, ja już jestem pod ogromnym wrażeniem, teraz byle do przodu!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, ależ jest doskonała większość! Do tego sympatyczna i wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Działaj dzisiaj kochana, nie mogę się końca doczekać 😊
    Cudnie będzie!😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale już pięknie!!! No ten stary Singer mnie rozbraja, jak mojej babci :). Buziaki Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sampler będzie cudny, już to widać😍 Trzymam kciuki za rychłe ukończenie😊
    Pozdrawiam😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. To będzie piękny obrazek i na pewno go skończysz. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w haftowaniu. Będzie piękny sampler.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko tu widzę:)
    Uwielbiam schematy Sody a jeszcze w tak pięknym wydaniu prezentuje się podwójnie pięknie:)
    Pozdrawiam Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń