27 września 2020

Choinka

Tak się jakoś złożyło, że na kolejnym witrażyku jest choinka :-) Idealnie wyszło... choinka na "Choinkę 2020" u Kasi :-) 

Weny nadal szukam po kątach. Ciepła jesień na chwilę zniknęła mi z oczu i chcąc nie chcąc powyciągałam z szafy koce, poduchy i ciepłe skarpety :-) Dobrze, że grzać zaczęli... Coraz bliżej do Świąt... Ani się nie obejrzymy jak choinki będziemy ubierać :-) Jakieś takie westchnienie mi się z piersi wyrwało...
Miłego wieczoru! Dziękuję, że jesteście :-)

31 komentarzy:

  1. Kasiu jak ja lubię hafty w kształcie witraży. Mają jak dla mnie tylko jeden feler, trzeba w nich wyszywać tło którego nie lubię. Ale Twój witrażyk mi się niezmiernie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana naprawdę wyszło idealnie, nie tylko ze wzorkiem choinki😉😊 Urocze są te witrażyki, takie ciepłe i piękne wzorki mają!
    Mnie też już powoli zaczyna doskwierać jesienny i mokry chłodek, szczególnie rano ciężko z domu wyjść do pracy.
    Buziaki zasyłam i ciepełka życzę😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten witrażyk. No choinka jak malowana! Oj, przez ostatnie dni wymarzłam, mam nadzieję, że nie skończy się to przeziębieniem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny witrażyk. Będzie bardzo dobrze prezentował się na choince. Nadal Ci zazdroszczę samozaparcia, że udaje Ci się przygotowywać zawieszki systematycznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny witrażyk 🙂 mi też zimno dokucza. Mój synek nie może doczekać się świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Pięknie będzie się prezentował na choince.
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko, piękna choinka w towarzystwie cudnej jarzębiny! Tu takiej nie ma. Tu żadnej nie ma! A do dziś pamiętam jej cierpki smak i tęsknię.Kurczę, jesień nostalgia nas otula, choć tutaj jesień jeszcze bardzo letnia...
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zawieszka na choinkę. Świetny haft. Sama powinnam powoli myśleć nad jakąś pracą świąteczną, ale weny i czasu brak :( Fajne zdjęcia na tle ognika. (o ile rozpoznaję poprawnie)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super witrażyk! Choinka będzie pięknie wystrojona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny witrażyk z tą choineczką. U nas też padał deszcz, a dziś znów piękne slońce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny hafcik. Niestety czas płynie, czy tego chcemy czy nie. Ale jesień sprzyja robótkom, albo chociaż czytaniu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny witrażyk - będzie pięknie zdobił choinkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczny ten witrazyk pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też należę do tych, co uwielbiają witraże. I prawdziwe, i wyszywane.:) Śliczny haft!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękny hafcik! Uwielbiam takie witrażowe wzorki na Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wzór, witraże są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny 😍Lubię witraże a Twój jest uroczy 🤩
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny hafcik! A mnie sily opuscily, tak chce xxx, ale zasypiam na koniec dnia :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący pomysł, wzór taki niespotykany.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeuroczy hafcik :) Jest zrobiony na plastikowej kanwie ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna zawieszka! 😍
    Oj tak...czas pędzi jak szalony, nim się obejrzymy będziemy ubierać choinkę😊🌲

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu to prawda, do świąt coraz bliżej. I ja to już czuję :)). A hafcik cudny jak zawsze! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te witrażyki Kasieńko.
    W Twoim wykonaniu prezentują się niezwykle elegancko i efektownie.
    To będzie wyjątkowa ozdoba Twojej choinki Kochana:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ten witrażyk. W sam raz jako świateczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna zawieszka, bardzo fajny wzór, witraże są takie ciekawe i piękne, pozdrawiam serdecznie miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że się powtarzam, ze mną już jest źle:)))))

      Usuń
  26. świetna zawieszka Kasiu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń