07 lutego 2021

Nagroda

Dziś chcę podziękować Lidzi za niesamowitą nagrodę. Otrzymałam ją za udział w wyzwaniu "Czytamy książki 2020". Była to niesamowita przygoda i nieraz świetnie się bawiłam wyszukując książki, które spełniałyby wytyczne. Czasem nie musiałam specjalnie szukać, bo te potrzebne były pod ręką :-) Totalną niespodzianką jest dla mnie ta wygrana. Natomiast jeszcze większą jest paczka, którą otrzymałam od Lidzi :-) Przyznam się, że kompletnie nie spodziewałam się tak niesamowitej zawartości. W paczce było wszystko:  książki o przeróżnej tematyce, fantastyczne zakładki, podpórka na półkę, kubeczek z herbatką i kawusią, fantastyczna poszewka na poduchę, cudny notesik, kartka, świeczki dla nastroju, nawet zaparzacz do herbatki się znalazł i oczywiścis coś słodkiego - to wszystko zapakowane w przepiękne pudełko :-) Paczka idealna dla mnie i dla wszystkich którzy lubią czytać :-) Zawiera wszystko co do czytania niezbędne :-) No ale może dość pisania, teraz troszkę zdjęć :-)

Bardzo Ci Lidziu dziękuję za świetne wyzwanie i za bajkową paczkę :-) To była wielka przyjemność wziąć udział w Twojej zabawie :-) DZIĘKUJĘ :-)

18 komentarzy:

  1. Gratuluję! Zawartość paczki jest obłędna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie Gratulacje Kasiu nagroda superowa!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja, ale paczka cudowności. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zostałaś obdarowana! Cudowna nagroda. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne nagrody. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Piękne prezenty i masz co czytać, czym popić i czym zaznaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko, gratuluje! Bogactwo ogromne i te kolejne książki!Miodzio! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Wspaniałości otrzymałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Wspaniałe nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasieńko kochana gratuluję tak pięknych prezentów :). Sama masz złote serce więc dobro do Ciebie powróciło :). Jestem pewna, że wszystko będzie Tobie dobrze służyło :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nagroda w sam raz na długie zimowe wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak cała Lidzia, anioł nie dziewczyna !! Cudne dostałaś prezenty !! Nagroda się należała , więc jak najbardziej zasłużona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje kochana! 😘
    Zawartość paczki zwala z nóg, po królewsku Cię Ludzie nagrodziła!
    Wspaniałe i bardzo tematyczne hafciki w szczególności zwróciły moja uwagę, zakładka jest extra 😊
    Pozdrawiam serdecznie Kasiu😘🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu ciesze się, że mogłam sprawić Ci taką niespodziankę. Miłych dalszych lektur Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie obdarowała Cię Lidzia :) Gratuluję i życzę dalszych wspaniałych lektur.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca. Tak bardzo kocham to, co robisz. x Śledzę teraz Twojego bloga.
    Mój tata urodził się w Krakowie ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo ja Cię!!! Piękna paczka!

    OdpowiedzUsuń