31 sierpnia 2021

Jarzębina

Wiadomo było, że szukając natchnienia (bo wzorów to mam multum) na kolejną choinkową zawieszkę dla Kasinej zabawy znajdę coś nowego. W jednej z grup na fb kupiłam cudnej urody zestaw z firmy "Жар-птица" do wyhaftowania na kanwie plastikowej. Nie mogłam się powstrzymać i pomimo nie ubywającej ilości wzorów ten zestawik musiałam mieć :-) Do wyszycia są dwie bombki, u mnie na razie jedna. Sesja zdjęciowa w dzisiejszym deszczu... Dobrze, że momentami trochę mniej padało, ale i tak znalazł się pies, któremu nie podobało się moje kucanie wśród krzaków i musiał mnie obszczekać ;-)

Dziękuję, że jesteście! 
Dziś jestem po kontroli i wszystko pięknie się goi. 2 września wracam już do pracy.
Staram się nadrabiać zaległości na Waszych blogach, więc spodziewajcie się wysypu komentarzy :-)

19 komentarzy:

  1. Kasiu ta bombka jest extra . Wcale się nie dziwię, ze skusiłaś się na ten wzór. Jakoś brak mi przekonania do tej plastikowej kanwy, ale kto wie może i ja się skuszę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę ,że właśnie my dwie wyhaftowałyśmy to samo 😍👍
    Znaczy ,że mamy tą samą wrażliwość estetyczną😁
    Pięknie wyszła 😍
    Pozdrawiam serdecznie❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny , jarzębinowy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś już u Dany wzdychałam z zachwytu więc teraz nie będzie inaczej;) Te bombki są PRZEŚLICZNE! pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny hafcik na bombce. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna tak tez napisalam u Danusi tez musze je miec😀pozdrawiam😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna bombeczka i jarzębina jak prawdziwa. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ozdoba. Nie dziwię się, że kupiłaś wzór.

    Buziaki

    Ps. Cieszę się, że wszystko się goi. W końcu będziesz miała spokój z chorymi zatokami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasieńko bombka jest cudna! Od zawsze podziwiam Twoją estetykę hafu, przepięknie! Uwielbiam jarzębinę, często zasuszoną dodaję do prac :)
    Cieszę się, że wszysyko dobrze ze zdrowiem i rekonwalescencją :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglada ta zaeieszka. Jatzębina jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, psina zwyczajnie pozazdrościła pięknej zawieszki!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna haftowana jarzębinka! Pięknie wyszła na tych deszczowych zdjęciach w towarzystwie prawdziwej jarzębiny. Też mam ją na liście do wyszycia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzieś już się tą bombką zachwycałam...:) Jest piękna, piękny hafcik, szalenie mi się spodobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft i super zawieszka powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna zawieszka, śliczny ,haft bedzie ozdobą zbliżających się Świąt😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jarzębinowa bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och! I ach!
    Motyw śliczny!!
    I zastosowanie go do zawieszki idealny wybór.
    Super!

    OdpowiedzUsuń