31 marca 2022

Marzec

Dziś w ramach zabawy u Kasi prezentuję zawieszkę, którą haftowałam 4 miesiące! Tempo iście ślimacze... 


Zdjęcie jutro, padł mi aparat i nici ze zdjęć...

Na szczęście udało mi się załadować baterie, jeden akumulator jednak muszę kupić. Dziękuję za komentarze pod pustym postem :-) Promyk, Ania Iwańska, Justa - jesteście niesamowite :-) Może jednak nie zamknę bloga... jakoś tak ciepło mi się na sercu zrobiło, gdy zobaczyłam Wasze komenatrze. Justa - nie zgadłaś. Mam nadzieję, że jednak nie jesteś rozczarowana ;-) Ten Mikołaj to drugi z zestawów, które zakupiłam. Pierwszego pokazywałam w tym wpisie. Jak na moją niemoc to jestem zachwycona, że w ogóle powstał.
Bardzo dziękuję, że jesteście!

17 komentarzy:

  1. Też nie miał kiedy! Mam nadzieję, że szybko uda ci się zamieścić zdjęcie.:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywa i tak czasami. Nie ważny czas, ważne że zdążyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurs - A teraz zgadujemy co to będzie ......
    gnomik :)
    Szybkiego odzyskania sprzętów.
    Uściski, buziaki i wszystko co poprawi humor

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne że fajna zawieszka została ukończona i sprawi radość na kolejne święta :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Mikołaj. Wygląda extra.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu,mocy posyłam ogrom😁
    Mikołajek cudny 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaj cudniasty w swojej dostojności, brawo Kochana za chęci i piękną pracę:)
    Buziaki zasyłam i pięknych dni życzę:*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu ...mikołaj prezentuje się uroczo, pienie go wykończyłaś:)
    Najważniejsze,że mimo spadku nastroju udało się go skończyć.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy ten Twój Mikołaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudnisty pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczny mikolajek od DIM :) Bedzie jeszcze trzeci? A co z balwankami?
    Cudny wyszedl, a tempo masz jakie masz, najwazniejsze ze do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny Mikołajek! Gorąco pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest ten haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Mikołaj jest świetny! Sama mam na niego chrapkę :-)

    OdpowiedzUsuń