13 października 2022

Zakupy

Troszkę mnie ostatnio poniosło... Wiedziałam, że jadąc do Paryża koniecznie muszę odwiedzić sklep Les Brodeuses Parisiennes w którym można kupić wzory Veronique Enginger. 

I oczywiste jest i to, że nie wyszłam z pustymi rękami... pamiątkowe zestawy obowiązkowo przywiozłam... 

Następnym razem obiecuję sobie poszukać jakiś innych sklepów albo pasmanterii. Na fb poznałam pewną przemiłą Natalię, dzięki której kupiłam zestawy do wyhaftowania na drewienku, firmy Fruzelok. Nie mogłam się zdecydować i troszkę poszalałm... Halloween nie obchodzę, ale koty uwielbiam :-)


Staram się też uzupełnić brakujące mi do kompletu zawieszki od Dimensions... Na ten moment tyle byłoby zakupów...
Dziękuję, że jesteście! Buziaki :-)

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe zakupy poczyniłaś :) - zazdroszczę (pozytywnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty! Lubie patrzeć na te różne cudeńka i już mi ślinka leci, bardziej niż na czekoladki 😂kochana tą bobinka z dziurami jestem zachwycona, marza mi się takie w różnych kształtach u nas takich nie ma. Wogole zazdroszczę Ci tego wyjazdu i tych cudów które nakupowalas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy sobie zafundowałaś. :)
    No tak, jak szaleć, to szaleć, a zwłaszcza w Paryżu. :)
    Mogę tylko pozytywnie pozazdrościć. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie poszalalas :) Zazdroszcze troche tych zestawow z Ukrainy. Wczoraj wlasnie je ogladalam na etsy i zastanawialam sie, ktory zamowic na probe. Podobna pasmanterie odwiedzilam niedawno w Gent, w Belgii. Normalnie wygladala podobnie tylko zawalona byla roznymi zestawami do xxx. Powiedz mi jak znalezc pasmanterie we Francji? Patrzylam ostatnio na mape i moglabym sie kopnac autem w jeden dzien, nie mam daleko przez Belgie, tylko nie wiem jak znalezc sklepy robotkowe :)
    Milego xxx i czekam z niecierpliwoscia na wrazenia po drewienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I wszystko sie zgadza! Na stronie paryskiego sklepu jest wlasnie ten "moj" z Gent jako przedstawiciel w Belgii! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu jakie szaleństwo 😱
    Pasmanteria francuska z cudownym klimatem😍

    Zestawy drewienkowe ,padłam😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham oglądać zakupowe szaleństwo, dużo nowych i wspaniałych rzeczy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku ale śliczności! Zazdroszczę wizyty w pasmanterii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, takie szaleństwa to ja lubię :) To teraz Kasiu czekam na gotowe prace z tych cudeniek.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no naprawdę...czy Ty musisz tak ludzi denerwować?😉😅
    Takie bogate zakupy!
    Kasia zaszalałaś po królewsku a tego Paryża to Ci zazdraszczam okrutnie🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tej wizyty w sklepie z wzorkami LBP! Ten podwójny ramko - tamborek na wieniec... oooj, jak ja bym chciała taki!
    To teraz u Ciebie sezam z drewienkami :-))

    OdpowiedzUsuń