31 października 2023

Choinka X

Przyznaję, więcej haftuję ale jednak jeszcze ciężko mi wrócić tutaj i bywać regularnie. I tym razem takim motywatorem jest Kasi "Choinka". Mam nadzieję, że i w przyszłym roku zabawa będzie kontynuowana, bo zostały jeszcze tylko dwa miesiące do końca tej edycji. Tym razem mój wybór padł na kolejne serduszko od Suzir'ya Edynoroga. Zbliżający się czas nasila u mnie przeszukiwanie czeluści internetu w celu odnalezienia idealnego przepisu na pierniczki i mało wymagającego... Czasem mam wrażenie, że połączenie idealne + łatwe nie istnieje... Na szczęście ten zestaw jest idealny :-)

Dziękuję, że jesteście i zaglądacie :-)

15 komentarzy:

  1. Piękne serduszko. Wygląda jak świąteczny piernik!
    Jeśli chodzi o czas na blogowanie, to chyba wszyscy narzekają i z wielu powodów go po prostu nie mają. Niestety, życie pędzi, a my nie nadążamy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaja, właśnie skończyłam to samo serduszko! Wchodzę do Ciebie i oczy przecieram z niedowierzania :D CUDNE! Ale te koraliki przyszywane cienką żyłką dały mi w kość!
    Jak dla mnie idealne pierniczki są z miksu Delekty :) Skusiłam się wiele lat temu ze względu na foremki i polubiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne to serducho, jak polukrowany pierniczek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest to serduszko, taki mały pierniczek :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny hafcik, szkoda że w naturze takie idealne serce z piernika nie istniej. Ja do pieczenia a zwłaszcza do ozdabiania mam dwie lewe ręcę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pierniczkowe serduszko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetyczna praca! Świetnie się Twój piernik prezentuje :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny haft. Smakowity i elegancki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie zazdroszczę Ci, Kasiu, tych serduszek. Są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serduszko! Wygląda jak piernik 🙂 mnie też ciężko wrócić na bloga ale czasem nie ma zwyczajnie możliwości...co do zabawy...Kasia pisała na blogu, że szuka kogoś kto by poprowadził zabawę choinka bo sama nie ma już takiej możliwości 😔

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne serducho. Hihi, jak Ci nic nie wpadnie w oko z przepisów na pierniki, to zrób jak ja: kruche ciasteczka z dodatkiem korzennym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszko :) tak niewiele xxx, a efekt zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń