28 czerwca 2024

Gnomes Adventures - choinka 2024/6

I tak oto koniec czerwca zbliża się w tempie rekordowym... Zawieszkę na Choinkę u Karoliny zrobiłam już tydzień temu ale jak widać nie po drodze mi było z napisaniem postu... Co miesiąc obiecuję sobie, że wreszcie będę częściej zamieszczać wpisy na blogu... Jednak wymagania życia poza siecią są priorytetem.

Tym razem zrobiłam odpoczynek od gwiazdek i wyhaftowałam zawieszkę z firmy Fruzelok. Tak jak już kiedyś wspominałam zestawy i tej firmy są fantastycznie skompletowane. Zawierają bazę drewnianą, mulinę, igły, filc docięty na tył, koraliki, chwosty oraz oczywiście oprócz wzoru na papierze mają kod QR ze wzorem na SAGĘ oraz filmik pokazujący jak doszyć koraliki i chwost.

Z przyjemnością wyhaftowałam te zawieszkę i polecam, jeśli lubicie takie drobiazgi. 
Leacathy - Kasiu, w tych zestawach jest wszystko co potrzebujesz do wyhaftowania i wykończenia zawieszki... no dobrze.. nożyczek nie dają i kleju ;-)
Piegucha - i jak z zakupami? mnie ostatnio mill hille wpadły w oko ;-)

Dziękuję Wam za Waszą obecność i za to, że zostawiacie te pare słów :-*

8 komentarzy:

  1. Też często dodaję wpisy na ostatnią chwilę...

    Zawieszka jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawieszka, muszę w końcu spróbować tych drewienek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka pierwsza klasa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, no popatrz, a klej mogliby dodawać, bo ostatnio biegałam po całym swoim mieście i nigdzie nie mogłam kupić zwykłego kleju. Wyobraź sobie, że kropelką kleiłam pracę...
    Śliczne gnomy - uwielbiam patrzeć na te wzory.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. O piękńa zawieszką. Ja ozdoby robię dopiero od listopada a potem narzekam na brak czasu;))) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drewienka są świetne. Gnomy też fajniutkie :-)
    Cieszą takie drobiazgi ze świątecznymi motywami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak z zakupami? Wczoraj pojechalam do Belgii odwiedzic dwa nowe sklepy i poszalalam nieco. A przedtem bylam 4 tygodnie w Grecji, wiec zakupy byly, ale u jubilerow :P
    Fajne gnomy! Ostatnio tez machnelam dwa hafty na drewnie, ale z firmy Oven. W Grecji malo xxx, a jak juz to na plastikowej kanwie, zestawy od MP Studia, wiec zatesknilam za innymi materialami. W ogole to w zeszlym tygodniu mialam taka chcice na haftowanie, ze jeden za drugim robilam, nie moglam usiedziec wieczorem bez igly. Na filcu tez sobie xxx.

    OdpowiedzUsuń