09 listopada 2021

Podusia

Na fb poznałam szalenie sympatyczną Madzię i przepadłam w Jej sutaszowej biżuterii. Pewnego pięknego dnia umówiłyśmy się na wymiankę. Miałam wyhaftować dla Niej podusię, która docelowo ma być dyndadełkiem w samochodzie.

Podusia jest dwustronna, zszywana tak jak biscornu i pomimo, że hatowana na 14 ct to wyszła niewielka. Natomiast w moje dłonie trafił cudnej urody komplet: kolczyki z wisiorem w jedynym słusznym kolorze - czerwonym :-) Niestety zdjęcia nie ma. Wszystkie jakie zrobiłam przekłamują kolor, wychodzi różowy...

Dziękuję, że jesteście :-)

EDIT
Najlepsze z najgorszych ;-) Kolory to czerwienie i bordy. Jakoś to ciężko uchwycić :-)

15 komentarzy:

  1. Śliczności. :)
    A kolczyki i wisior zrób na tym tle, co ma podusia.
    Tu czerwień jest czerwona.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ta poduszeczka, podoba mi się ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna podusia dyndadelko delikatna i w slicznych kolorach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna podusia i super wzorek. Kiedyś sutasz mnie zachwycił, niestety nie było czasu aby się go nauczyć, lub wystarczającej motywacji
    Szkoda ze mimo wszystko nie pokazałaś efektów Waszej wymianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu kochana, podusia jest piękna i świetny wzorek. Cudnie haftujesz, bardzo dokładnie, estetycznie! Bajka! No, ale zdjęcia to dopiero piękne zrobiłaś na tym czerwonym, naturalnym tle :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podusia. Hihi, jedynie słuszny kolor to róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dyndadełko super. Zobaczę kolczyki????

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny drobiazg. Czerwień, czarny i biel świetnie się komponują, bardzo ładny wzór, precyzyjne wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super drobiazg wykonałaś.:) A komplet sutaszowy jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń

  10. poduszeczka - dyndadełko śliczniutka. Spróbuj zrobić zdjęcie w cieniu i na białym tle, które nie odbija światła... na matowym tle... :-)

    OdpowiedzUsuń