04 kwietnia 2023

Red Cardinals - marzec

Bardzo przyjemnie haftuje się ten sampler :-) Może dlatego, że w większości to mieszanka moich ulubionych kolorów. Są odcienie i czerwieni i zieleni... Czasem żałuję, że nie haftuję tego cieniowaną muliną, efekt mógłby być jeszcze większy. Muliny mam z zestawu, który sprezentowała mi Justyna a materiał podmieniłam na belfast 32 ct w kolorze 323 (khaki jasny)

Konsekwentnie haftuję całe motywy, na sam koniec zostawiam tylko te w kolorze białym :-)

Dziękuję, że jesteście :-) 
Cieszy mnie Wasza obecność i każde słowo, które zostawiacie w komentarzu.

12 komentarzy:

  1. Będzie super hafcik jak go ukończysz . Jak nic typowo Świąteczny, zwłaszcza ze te kolorki takie Świąteczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały sampler! Kolory świetnie do siebie pasują :) Bardzo podobają mi się takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny świąteczny sampler będzie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie samplery :-) Twój będzie przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powstaje super hafcik. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny i unikalny hafcik.
    Kochana Kasiu, z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie już to wygląda. Hihi, sądziłam, że kolor kanwy to len...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje ten sampler i nie dziwi że przyjemie się go haftuje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogger zeżarł mój komentarz, to trza napisać drugi.
    Podobają mi się samplery i ciekawe czy mi życia starczy na ich wyhaftowanie .
    Tym samym niecierpliwie czekam na więcej u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Prześlicznie to wygląda, bardzo inspirująca i piękna praca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ciekawie wygląda ten sampler.

    OdpowiedzUsuń