28 kwietnia 2023

Choinka - IV

Jakoś ostatnio mam wrażenie, że czas przecieka mi przez palce. Dużo się dzieje i mniej mnie w naszym blogowym świecie. No ale czasem tak jest, że nasze hobby schodzi na dalszy plan. Jednak haft na Kasiną "Choinkę" musiał powstać :-) i powstał... Dobrze, że mnie olśniło i w ostatniej chwili piszę post, bo jutro rano wyjeżdżam i dostępu do laptopa i zdjęć nie będę mieć. Gdy zobaczyłam te zestawy na stronie sklepu, nie wytrzymałam i musiałam je kupić. Muszę się przyznać, że zestawami od Suzir'ya Edynoroga jestem totalnie zauroczona i wiem, że prawie wszystkie będę chciała kiedyś wyhaftować... Tych serc jest 4. Przed Wami pierwsze :-) no przyznajcie, że obok takiego pierniczka nie da się przejść obojętnie :-)

Kochane! Kończę, bo jeszcze pakowanie przede mną...
Dziękuję, że jesteście i cudownego weekendu Wam życzę :-)

13 komentarzy:

  1. Urocze to serduszko. :) Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, haftowany pierniczek :). Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz je miec jak sa tak cudne jak te pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt fajne te serca i cudny pierniczek Ci wyszedł. Znam tez osoby które w naturze tak ozdabiaja pierniki, niestety nie posiadam takich umiejętności wiec podziwiam ten wyhaftowany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne piernikowe serce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pierniczek haftowany wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie da sie, wiec sama tez kupilam wszystkie 4 serca :P Juz dotarly do Kato, wiec w maju bede je macac :) Sliczne Ci wyszlo! Czekam na kolejne w Twoim wydaniu.
    Udanego weekendu, my w NL wlasnie skonczylismy 4-dniowy weekend. Jutro do pracy! I nie wiem jak przezyje, bo nogi bola od lazenia po Lukzemburgu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serducho Kasiu, wygląda jak lukrem ozdobione i prawdziwe do schrupania;)
    Miłego wypoczynku życzę, ładuj akumulatorki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, tak czas leci jak szalony...

    Rzeczywiście piernikowe serce jest cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Krásne a zaujímavé srdce, vyzerá ako medovníkové :)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to prawda czas ucieka...serduszko przepiękne 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Serio wygląda jak apetyczny pierniczek - super zawieszka.

    OdpowiedzUsuń