05 maja 2023

Ciemiernik - kwiecień

Mojego rocznego haftu nadal przybywa. Owszem miałam poślizg przed świętami, ale wszystko nadrobiłam. Muszę przyznać, że cieszy mnie ten haft :-) i widok wyłaniających się kolejnych listków sprawia mi masę radochy :-) Jedyne czym z lekka się zirytowałam, to faktem, że z racji opóźnienia nie zrobiłam zdjęcia po jednej 248 krzyżykowej sesji i brak mi jednego zdjęcia. W kwietniu powinnam mieć 5 a mam 4 fotki. No trudno... za to teraz pilnuję się i mruczę do siebie zrób zdjęcie, zrób zdjęcie ;-)
Widać, że zakręcona jestem na maksa, bo to samo mam przy kardynałkowym samplerze i wpis na choinkę zrobiłam ale nie podlinkowałam... Gdzie ja mam głowę?? no gdzie??

14 komentarzy:

  1. Cała ta seria jest bardzo ładna. Ale ten robaczek, co siedzi na Twoim hafcie to dopiero cudo. Czy to magnes?

    OdpowiedzUsuń
  2. Głowa na swoim miejscu, cóż każdemu się zdarza zapomnieć, ponoć skleroza nie boli .
    Świetny będzie hafcik trzymam kciuki za powodzenie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Roztargnienie to cecha wybitnych umysłów!
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásna výšivka a milujem celú túto sériu výšivok.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też często zapominam cyknąć fotkę, szczególnie jak dobrze mi idzie... Umykają mi wtedy takie szczegóły :) Piękny haft powstaje! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przybywa xx nie moge sie doczekac calosci 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie przybywa i czekam na ciąg dalszy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko trzymam kciuki, bo będzie pięknie! Zresztą w Twoim wykonaniu nie może być inaczej :).
    Buziaki!
    PS. Na początku myślałam, że ten malutki owad jest prawdziwy i usiadł na Twoim hafcie :))).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik powstaje. Aż jestem ciekawa efektu końcowego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca idzie do przodu i powstaje piękny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawsze można zrobić zdjęcia. Albo nawał pracy, albo czas temu nie sprzyja, więc Twoje zdrowie psychiczne jest w normie 🙂🙂.
    Już jest piękny obrazek, więc całość będzie rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go wyszyłam i jest naprawdę piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybywa xxx - będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam tylko jeden zielnikowy haft z Magnolią.

    OdpowiedzUsuń