20 lutego 2020

Grinch

Dziękuję Wam za wszystkie wspaniałe słowa zostawione pod poprzednim postem :-) Marazm trwa nadal, ale staram się go przełamywać. Bywa ciężko, bo oprócz przeprowadzki firmy w której pracuję, latam też po lekarzach i mam masę badań do zrobienia. Ale co tam, co ma być to będzie :-) A będzie kolejna zawieszka na "Choinkę 2020" u Kasi :-) Nadal jestem w temacie rękawiczek od Eleny :-) Nic nie poradzę... cudne są! Tym razem bohaterem jest Grinch.
Wyhaftowałam go na kanwie plastikowej. Tył to zielony filc, z dodatków użyłam dzwoneczka przy czapeczce i nie wytrzymałam i wypróbowałam wełniane nici LANA, które można użyć do haftowania miękkich i puszystych wzorów. Trochę się nagimnastykowałam by pokazać Wam na zdjęciach te puszystość... 
Mam nadzieję, że mi się udało to pokazać. Nie ukrywam, że po wyhaftowaniu wpadłam na kolejny pomysł na inne dodatki w tym hafciku. Jednak pomysł poczeka... haftowanie tego samego po raz drugi chwilowo nie wchodzi w grę ;-) Jedyne nad czym się jeszcze zastanawiam, to przemalowanie dzwoneczka lakierem do paznokci na czerwień lub zieleń... Co o tym myślicie?
Jeszcze żebym nie zapomniała, to banerek i pędzę żabkę nakarmić :-)

Dobrej Nocy!

23 komentarze:

  1. Kawał genialnej roboty za Tobą, brawo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się że Cię ciągły te rękawice bo sa superowe!!!!!pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe te rękawiczki
    Ja dzwoneczka bym nie malowała ��

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bym dzwoneczka nie malowała.:) Zaczynam być ciekawa, jaka rękawiczka będzie następna.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzwoneczek zostawiłabym w złotym kolorze. Bardzo ładna "rękawica";)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna rękawica :)
    Dzwoneczek zostawiłabym bez malowania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już to na czerwień :) A rękawica jest świetna, pięknie wyhaftowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu Grinch jest boski ❤❤❤. Uwielbiam go!! Oglądałam wszystkie części ❤. Rękawiczkach cudo i kocham te wszystkie detale, o które zawsze dbasz :)). Kasiu nie przemalowuj, tak jest ładnie :)). A jeśli już Ciebie kusi to są gotowe kolorowe dzwoneczki :). Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu zawieszka jest śliczna, chociaż On urodą nie grzeszy hihi...
    A co do dzwoneczka...mnie podoba się taki jaki jest, srebrny.
    Pozdrawiam słonecznie i dużo uśmiechu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawieszka! Dzwoneczek pasuje, nie wiem jak będzie prezentować się z innym dzwoneczkiem, ale nie musisz go malować, można kupić też kolorowe dzwoneczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka śliczniutka. Pomysł z dzwoneczkiem rewelacyjny.
    Kasiu, najważniejsze jest zdrowie i o nie zadbaj przede wszystkim. Pozostałe rzeczy, miejmy nadzieję, ułożą się 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny:))) Uwielbiamy Grincha, muszę sobie sparwić taką zawieszke, świetna jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te nici :) widzę tą puszystość na żywo musi być jeszcze lepiej.Podoba mi się też pomysł z zielonym filcem.Udana praca :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie i puszyście wyszło, a dzwoneczek pasuje w tym złotym kolorze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe i Puchate przyda się, więc ślę go dużo, dużo... :)

      Usuń
  15. Ale fajny wzór miałaś, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajjjj Grinch 😁 uwielbiam. Zawsze w święta oglądam. Twój Grinch prezentuje się wyśmienicie.
    Dzwoneczek bym zostawiła taki jaki jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten film..dlatego Twoja rękawica podoba mi się podwójnie!
    Haft i wykonanie super :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasia, rękawica jest cudowna !!! Cud !!! Dziękuję bardzo za udostępnienie!

    OdpowiedzUsuń