29 lutego 2020

Sal z Marią Brovko - 1

Ufff... zdążyłam...
Mogę otrzeć pot z czoła i pokazać cudnej urody rudzielca, którego wyhaftowałam dzięki sal-owi z Marią Brovko. Zabawa ta trwa na blogu "Świry Rękodzieła" i w każdej chwili można do niej dołączyć. Gorąco polecam! Wracając do haftu, wzorowi nie mogłam się oprzeć, jakoś mam słabość do lisów :-)
Najbardziej zachwycają mnie te zmrużone oczęta i te bajecznie długie rzęsy... widać, że herbata przepyszna i bardzo smakuje ;-) Trochę marudziłam przy doborze tkaniny i w końcu obrazek popełniłam na błękitnej aidzie 18. Plan na wykończenie haftu mam i tylko czasu brakło na ostateczny pokaz gotowej pracy. 
Teraz z niecierpliwością czekam na kolejny wzór... Co to będzie?
Serdecznie pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!

18 komentarzy:

  1. To fakt, że ten lisek jest przeuroczy. Zazdroszczę rudzielca :)
    Spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. rudy, rudy rydz .... ups.... lis
    cudny rudzielec

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczny rudzielec!
    Też z niecierpliwością czekam na kolejny wzorek...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Liski to chytruski ponoć, ale u Ciebie Kasiu słodki on!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu kocham wszystko co wyjdzie spod Twojej igły. Piękny lisek, słodziak, a w Twoim wykonaniu jest po prostu idealny! Buziaki kochana i miłej niedzieli życzę!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. z pewnością ten cudownie wykonany haft zagości w idealnym miejscu :) bardzo dziękujemy za udział w pierwszej części SALu

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisek słodziak :)
    Też jestem ciekawa jaki będzie kolejny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny lisek i fajnie sie go haftowało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny! Tez jestem ciekawa co następnego bedziemy wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny lisek :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak go wykorzystasz :).

    Mi się haftowanie liska tak spodobało, że mam w planach jeszcze dwa zimowe :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy lisek :) Cieszę się, że go wyszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sympatyczny ten lisek nad wyraz. Ciekawi mnie sposób wykorzystania haftu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu śliczne te Twoje rudości! Lisek jest piękny i ma bardzo słodką mordeczkę, a te rzęsioryyy...masz rację kochana, cudne są!
    Pozdrawiam słonecznie:*

    OdpowiedzUsuń