28 maja 2020

Elf

Końcówka miesiąca przyspieszenia nabrała ogromnego. Mam tydzień urlopu i oddechu złapać nie mogę. Jestem u Rodziców a tam malowanie, wymiana paneli, koszenie trawy między jednym deszczem a drugim i znowu malowanie... W pracy dopiero odpocznę ;-) Mamuś z Tatusiem mają priorytet :-) Igły nie miałam od niedzieli w ręce...A tu terminy mnie gonią... No trudno, rękawiczka na zabawę do Kasi wędruje niewykończona, ale może dzieki temu uda mi się kupić zawieszkę w kształcie cukrowej laski i doszyję... Oczywiście to kolejna rękawiczka od Eleny...
i baner
Wybaczcie, że tak na szybko, ale dzis wpadłam do Krakowa na badania i zaraz znów jadę na wieś!
Buziaki! Bądźcie zdrowi!

19 komentarzy:

  1. Czasem oddech trzeba złapać też od igiełki :) A u rodziców jak zrobisz remont - jaka satysfakcja i na pewno wdzięczność mamy i taty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To się dziewczyno "nabiegasz", czasem dobrze że jest ta praca, bo w niej można odpocząć :) Kolejna super rękawiczka do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czasem jest, że w pracy, że poza domem prędzej się odpocznie haha! Rękawiczka jest przecudna ;) Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka fajna rękawica elfa :) u mnie tez ostatni tydzień bardzo aktywny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta rękawiczka. Będziesz miała świetną kolekcję. Za każdym razem kiedy je oglądam to podobają mi się coraz bardziej 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Rekawica superowa tak jak poprzednie.Nie biegaj tak szybko powoli zrobisz mamcia z tatkiem beda zadowoleni i buziaczki i wdziecznosc tez bedzie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu te rękawiczki to Twój znak rozpoznawczy, uroczą kolekcję sobie szykujesz:)Fantastyczna jest, działaj dalej!
    Powodzenia w remontach i czasu na odpoczynek Ci życzę...mimo wszystko , wszak to urlop:)))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo, że są sprawy ważne i ważniejsze.:)Najważniejsze, że dałaś radę, a rękawiczka równie świetna jak wszystkie pozostałe.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu my to zawsze się śmiejemy, że odpoczniemy po urlopie :)). A zwłaszcza jak od teściów wracamy, tam zawsze jest dużo roboty i pomocy potrzeba. A rękawiczka piękna!! Aż zatęskniłam za świętami. Bardzo lubię bożonarodzeniowe dekoracje :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rekawiczki wszystkie fajne :) A ten malutki candy cane uroczy!!!!
    Od wczoraj mialam byc na urlopie, ale odwolalam, nie widze powodu zeby siedziec w domu sama i marnowac urlop, praca jednak utrzymuje mnie przy zdrowych zmyslach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rękawiczki w Twoim wykonaniu są przefajne :)
    Podziwiam haftowanie na plastikowej kanwie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Elfia rękawiczkach na pewno wyjdzie super 👌

    OdpowiedzUsuń
  13. Elfowa rekawiczka super! aż nabrałam ochoty na świąteczne projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elfowa rękawiczka to bardzo oryginalny pomysł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty popatrz.... a ja nie muszę jechać do rodziców.....
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana pamiętaj, że chwila oddechu jest zawsze potrzebna Kasiu :)
    Choćby po to aby nabrać nowych sił i świeżego spojrzenia:)
    Rękawiczką prezentuje się wspaniale..i jak już Ania napisała, to Twój znak rozpoznawczy :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K

    OdpowiedzUsuń