25 stycznia 2023

Choinka - I

Zeszły rok zakończyłam z zaszczytnym mianem "Mistrzyni jubileuszowej edycji zabawy Choinka 2022" :-) Bardzo się ucieszyłam, gdy Kasia oznajmiła, że i w tym roku kontynuuje zabawę, bo choinka w haftowanych ozdobach prezentuje się naprawdę bajkowo. I wiem, że dzięki tej edycji "Choinka 2023" przybędzie mi kolejne 12 zawieszek :-) Nie mówiąc o tym, że każde miesięczne podsumowanie budzi we mnie moc emocji, zawsze coś na listę do wyhaftowania dopisuję... Dziewczyny!  Jesteście niesamowite!   Kasiu!  Bardzo dziękuję!    Styczeń zacznę z cudnym jelonkiem od Dimensions, gotowy zestaw zawierał drewnianą bazę, muliny oraz igłę.

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze i za Waszą obecność :-)
Miłego wieczoru :-)

10 komentarzy:

  1. O jeeeeeeżu! Cudo 🤩 Ale nie! Mam tyle wzorów,ze musze się powstrzymać 🤪

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten jelonek. 😊 Udanego weekendu😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ten jelonek. Na pewno w 2023 powstaną u Ciebie świetne zawieszki , zwłaszcza po tych cudnych zakupach !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i bardzo oryginalna zawieszka 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafcik i śliczna zawieszka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko Jelonek jest boski, piękną zawieszkę popełniłaś! Te drewniane bazy do haftu to bardzo fajna, sprawa nie trzeba liczyć kratek tylko machać igiełką i cudeńko wychodzi:)
    Buziaki zasyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wyszła zawieszka. Ja też uwielbiam oglądać galerię Waszych prac świątecznych. Tyle cudów tam zawsze jest.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń