31 stycznia 2023

Red Cardinals

Już od dawna miałyśmy z Justyną ochotę na wspólne haftowanie. Wiadomo jednak, że ciągle coś... W grudniu zeszłego roku podjęłyśmy wreszcie decyzję i nasz wybór padł na uroczy sampler pełen przepięknych czerwonych kardynałków z firmy OwlForestEmbroidery. Początkowo miałyśmy haftować po 126 krzyżyków tygodniowo :-) ale niestety ślepa ja pomyliłam się i wyhaftowałam 162x... I tak nasz roczny haft, po tej mojej nieszczęsnej pomyłce stał się haftem 10-cio miesięcznym, w którym co tydzień ma przybyć 160 x. Wiem, że to śmieszna ilość, ale obie jesteśmy świadome przeróżnych zawirowań jakie dzieją się w życiu i chciałyśmy zacząć od czegoś co nawet w lecie i przy działaniach działkowych będziemy w stanie ogarnąć... Nie mówiąc o tym, że wzorów multum nas kusi ;-) i nigdy nie wiadomo co jeszcze będziemy haftować ;-) Po miesiącu mój haft wygląda tak:

a docelowo ma wyglądać tak:
To mój kolejny haft, który powstaje dzięki programowi Saga... Szybciej mi się z nim haftuje :-)
* * *
Aniu - też mam nadzieję, że zapał mnie nie opuści a ciemierniki będą wyglądać tak:

Dziękuję, że jesteście :-)

10 komentarzy:

  1. Myślę że ciemierniki będą super. Fajnie że wyszywać z Justynka ten sam haft. Zawsze to jakaś motywacja, wiadomo że w kupie zawsze raźniej mam nadzieję że doczekam finiszu obu haftów . Trzymam za Was kciuki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamcito współsprawczyni..... 160 xxx w tym hafcie, 350 w innym, choinkowe, zachciewajki kolejne, zabawy, wyzwania..... myślę że tych xxx to będzie zdecydowanie więcej. I oby.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Śliczny fakt, mogłabym takie podziwiać godzinami, uwielbiam rękodzieło :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wzór sobie wybrałyście :).

    Wspólne haftowanie mobilizuje :).

    Masz cudne serduszko :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wspólne haftowanie na pewno jest bardziej mobilizujące. Trzymam kciuki :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, że razem haftujecie! Dajecie sobie wzajemnie doping i motywację, super sprawa🤩
    Igiełki z prędkością światła Wam życzę dziewczyny, będę doglądać postępów xxx
    Serdeczności Kasiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Sampler rośnie swoim tempem, a Ty się delektujesz każdym stawianym krzyżykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywacja jest bardzo pomocna ! Czekam na finał haftu 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wzór wybrałyście. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń