06 lutego 2023

Choinka - II

Wykorzystuję fakt, że mam już gotową zawieszkę na drugą odsłonę Kasinej "Choinki" i pędzę ją pokazać, żeby móc zająć ręce i myśli innym haftem :-) To zestaw od MP Studio, który kiedyś kupiłam na fb. Teoretycznie powinien być wykończony w formie dwustronnej zawieszki. Jednak według mnie bez sensu jest w takich płaskich formach robienie haftowanego tyłu... Podklejam filcem, na choince i tak wieszam wszystko frontem. Małych dzieci nie mam, zwierzątek również, więc jak ozdoby powieszę to tak wiszą.. Tył będzie kolejną zawieszką, ale on w roli głównej pojawi się za miesiąc ;-)

Dziękuję za trzymanie kciuków :-) Każda forma motywacji jest mile widziana :-)
Miłego wieczoru :-)

17 komentarzy:

  1. Sliczna bombeczka Ja tez tak robie szkoda marnowac a sa dwie i to ladne pozdrawiam🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka, bardzo ładny motyw, niezwykle mi się podoba.😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widziałam na FB przepiękna bombeczka. Ja tez nie przepadam za dwustronnymi zawieszkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zawieszka. :)
    W zasadzie, to racja z ozdobnym tyłem w przypadku takich płaskich zawieszek.
    W przypadku zakładek, to warto pomyśleć o drugiej stronie, by nie była pusta i ja tak robię.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten hafcik, super wzorek i masz rację z tym haftowaniem tylko po jednej stronie !!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombeczka prześliczna z tym uroczym hafcikiem i masz racje Kasiu, plecki nie muszą być haftowane🙂Wystarczy podkleić filcem a z pleckowego wzorku zrobić drugą bombkę, bo rozumiem że na plecki też jest schemat wzoru?
    Pozdrawiam serdecznie kochana🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ta Twoja choinka jest piękna :) ja mam szydelkowa, ale kiedyś będzie haftowana. Zazdroszczę pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Przepiękne!
    Chętnie zostanę na dłużej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. No i chyba masz rację bo kto ogląda bombkę z drugiej strony. Pozdrawiam. Bardzo sympatyczny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zawieszka, też bym tyłu nie haftowała (tak jak przy zakładkach), bo i tak wszyscy patrzą na przód, a nie odwracają ozdoby.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny haft Kasiu i pięknie zagospodarowany.
    Będzie się pięknie prezentował wśród gałązek choinki:)
    Uściski zasyłam .
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawieszka z wzorkiem pełnym uroku. Też tak mam, że haftuję po jednej stronie :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń