15 lutego 2023

Serduszko

Wzięłam udział w zabawie na fb na ozdobę walentynkową... Problem miałam spory, bo ani jakoś weny nie miałam, ani nie mam drugiej połówki, którą mogłabym takim drobiazgiem ucieszyć... Jednak w końcu zmobilizowałam się i wyhaftowałam takie małe serduszko... Wpadło mi do głowy, że sprezentuję je mojej kochanej 12-letniej bratanicy :-) Żeby nie było - pomyliłam się ze trzy razy i musiałam kombinować aby wszystko jakoś w miarę do siebie dopasować. Użyłam aidy 18 ct z zapasów oraz mojej ulubionej cieniowanej 115 DMC. Uwielbiam te nić i te przejścia kolorów i kompletnie nie przeszkadza mi, że czasem muszę naciąć kilka kawałków żeby cieniowanie ładnie przechodziło z jednego odcienia w drugi. 

Miłego wieczoru :-) Dziękuję, że jesteście :-)

14 komentarzy:

  1. To serduszko jest przesliczne a nici cieniowane jeszcze bardziej podkreślają jego urok.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko widzialam jest cudniste🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, zrobiłaś przepiękny prezent bratanicy. Serduszko jest cudne! Pięknie przechodzą kolorki.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. To serduszko jest piękne i wcale nie takie małe. Lubię cieniowaną mulinę ale przyznaję że nie wpadłam na to żeby docinać kilka kawałków co by pasowało !!
    Super zawieszka wyszła!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serduszko, a nitka cieniowana dodaje mu uroku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wzór podoba mi się od dawna, ale ciągle czeka na realizację.
    Serduszko jest śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serduszko! Bardzo eleganckie i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze serduszko. <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne serduszko :) Też lubię cieniowaną nić, ale ja nie martwię się jakoś przejściami, bo bym osiwiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serduszko i kto powiedział, że tylko drugą połówkę można obdarować prezentem w Walentynki? ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza ozdoba !
    Oj bratanica się ucieszy z serduszka 🙂

    OdpowiedzUsuń