28 lutego 2023

Red Cardinals - luty

Muszę przyznać, że haftowanie z Justyną było świetnym pomysłem. Dopingujemy się nieustannie i notorycznie wyszukujemy nowe wzory ;-) Wiem, że życia mi braknie na to wszystko ale takie planowanie i zachwycanie się sprawia mnóstwo frajdy ;-)

a tak będzie wyglądał po skończeniu
Lady Savage - właśnie ta opcja u mnie nie działa... znam ją bo zaraz po zmianach, które wprowadzili w ten sposób uzupełniałam moją listę... teraz teoretycznie usunę albo dodam, ale nie zapisuje mi zmian.

Dziękuję, za Wasz doping :-)

13 komentarzy:

  1. Super, że się tak motywujecie. Będziecie miały śliczne hafty i mnóstwo przyczynków do rozmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzorek samplerka wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny będzie ten sampler podziwiam za wyszywanie na lnie bo ja to kiepska jestem w te klocki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu takie wspólne haftowanie na pewno daje mnóstwo radości i zadowolenia, fajny pomysł miałyście dziewczyny🙂
    Haft zapowiada się bajecznie!
    Serdeczności ślę 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Sampler zapowiada sie śliczny. Dobrze, że sie wspieracie i motywujecie, czasem bardzo potrzebne taka wzajemna pomoc.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widać że będzie to piękna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawy haft, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafciarki powinny mieć zdecydowanie dłuższą dobę ale tylko na haftowanie ;).

    Bardzo fajny i oryginalny haft :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością oglądam Twoje hafciarskie zmagania. Bardzo podobają mi się samplery i z tego podobania nie mogę się zdecydować , który wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać efektu końcowego :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chyba muszę sobie znaleźć towarzystwo do wzajemnego motywowania w haftowaniu :-) Na siłownię też by sie przydało :-)))

    OdpowiedzUsuń