29 stycznia 2023

Ciemiernik

Nowy rok nowe wyzwania :-) Na fb bawię się w zabawę polegającą na haftowaniu dowolnego obrazka przez cały rok w 52 odsłonach :-) Pełna obaw czy podołam, wybrałam sobie wzór ciemierników Veronique Enginger, które od dawna chciałam wyhaftować i które kupiłam będąc w Paryżu. Po przeliczeniu wyszło mi, że co tydzień powinnam postawić 248 xxx Wydaje się to w moim przypadku być jak najbardziej realne :-) Tutaj jednak nie będę Was zanudzać i w jednym poście pokaże moje co tygodniowe zmagania :-)

Dziękuję, że jesteście!

8 komentarzy:

  1. Widziałam ten wzór i Twój także będzie piękny :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wylania sie cos pieknego czekam na nastepna odslone🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie coś fajnego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. To powodzenia, oby Ci się zapał nie skończył. Szkoda że nie pokazałaś jak haft w całości będzie wyglądał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w haftowaniu. Też chciałam się zapisać na to haftowanie ale nie wiem gdzie , a teraz to chyba już za późno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę podglądać 🙂Fajnie, że bawimy się razem 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ciemierniki i na pewno wyhaftowane przez Ciebie będą równie efektowne jak te kwitnące o tak niewiarygodnej porze roku.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń