17 stycznia 2010

Ferie

Małopolska w tym roku jest w I turze i ferie już się zaczęły . Trochę wcześnie jak na mój gust ale nie pozostaje mi nic innego jak się dostosować :-) Całe szczęście, że dostałam urlop i  jutro wyjeżdżam z synem na działkę do rodziców. Mam nadzieję, że poszalejemy razem w śniegu :-) W przerwie śnieżnych szaleństw dalej będę dłubać koty i bałwany, aczkolwiek kolejny przerywnik mam już na oku ;-)

W sobotę dotarłam na spotkanie robótkowe. Niestety zdjęć żadnych nie robiłam ale myślę, że Kaila niedługo zamieści je u siebie na stronie. Z przykrością dowiedziałyśmy się, że 20 lutego prawdopodobnie będzie ostatnie spotkanie u Violi i Andrzeja... Nie wiem gdzie znajdziemy takie miejsce i takich ludzi...

W czasie urlopu będę odcięta od netu, więc dziś pokaże zdjęcia kart ATC, tytuł: Kocham koty :-)

 
 

 
 
 
i ostatnia, troszkę wybrakowana i przez to ciut niedoskonała (zostawię ją sobie)

Jak na pierwsze ATC jestem zadowolona z efektu. Zastanawiam się czy w podobnym stylu nie zrobić zakładek do książek... Nawet wiem, komu sprawiłyby radość :-)
Pozdrawiam i do zobaczenia po feriach :-)

1 komentarz: