17 lipca 2010

Liliowy

Dawno, dawno temu... a może nawet i nie tak dawno ale zdążyłam już o tym zapomnieć, brałam udział w wymianie Calineczek. Kolorem, który wylosowała dla mnie Poppy był liliowy. Z początku miałam problem z wizualizacją tej barwy, ale jak się rozkręciłam to potem już wszędzie widziałam ten kolor :-)
Tak wyglądają moje maleństwa:
Wiem już, że zamiast 21 kwadracików, dostanę 18 ale cieszę i na wyrost kombinuję jak je wyeksponować.
Teraz z niecierpliwością oczekuję na przesyłkę, która wędruje do mnie.
Co prawda nie wiem kiedy dane mi będzie się nią cieszyć, bo od dziś jestem na urlopie, zaraz się pakuję i popołudniu wyjeżdżam.
Tym wpisem chciałam się z Wami na najbliższe dwa tygodnie pożegnać.
Do zobaczenia po powrocie :-)

4 komentarze:

  1. Miłego odpoczynku!!
    A wszystkich kolorków już się też nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są bajeczne i niech takim będzie i Twój odpoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och!! Jakie piękne! Nie wiem co prawda co to i do czego ale jest miluśkie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, wypoczęłam i szybko o tym po powrocie zapomniałam :-)
    Marina - to są kwadraciki o wym. 2,54 x 2,54 cm i podobnie jak karty ATC służą do wymiany i kolekcjonowania. Tworzy się je na zadany temat a ponieważ ile osób w wymianie tyle interpretacji więc powstaje niesamowita kolekcja...

    OdpowiedzUsuń