15 września 2013

Wpadłam

Dawno temu kupiłam zestawy Dimensions. Jak wszystko inne w pewnym momencie poszły w odstawkę i to że wrócę do hobby pozostawało w sferze bliżej nieokreślonej. Na szczęście odzyskałam w miarę spokój i haftując zaległości zaczęłam tęsknym wzrokiem spoglądać w stronę zachomikowanych zestawów. W końcu nie wytrzymałam i zaczęłam... i wpadłam jak śliwka w kompot :-)
Ta mulina, jej kolory, faktura, która powstaje poprzez mieszaną ilość nitek, krzyżyki, półkrzyżyki! No cudo! Czasem tylko mruknę pod nosem gdy przez 18 ledwo przepycham igłę z trzema nitkami, ale to nic nie warty drobiazg w porównaniu z efektem :-)
Mam też doping, obiecałam Justynie, że dostanie wzór z pozostałymi nitkami. Mam nadzieję, że starczy ich na drugi obrazek :-)
Dimensions The Gold Collection Petites
 zestaw Love Ornament 70-08845
Jak nie haftuję to macam zachwycona :-)

*  *  *

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)
Violka - mam jeszcze kilka zestawów perminków i pewnie kiedyś też je zrobię. Są szybkie i urocze.

8 komentarzy:

  1. wcale mnie nie dziwi ze wpadlas jak sliwka w kompot;pamietam jak ja haftowalam te zestawy z ptaszkami;tez sie oderwac nie moglam;zmartwic cie musze ,bo mulinki zostaje sporo ale nie tyle zeby wyhafcic kolejny pelny obrazek;co zas sie tyczy perminkow to pamietaj o mnie i jak bedziesz miec mozliwosc to mi je zeskanuj wsie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym się ciągle na niego patrzyła - nawet przez monitor widać, że jest świetny. A jak skończysz, to będę kwiczeć z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Dimki, są bardzo dopracowane!
    A ten wzorek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i to mi się podoba wróciłaś do życia i do robótek

    co się tyczy dimków to powiem tak robiłam kilka w tym baletnica i efekt jest super mimo tych pomruków ... przy 3 lub 5 nitkach przez kanwę 18 czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóz powiedzieć! Piękny będzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia :) na pewno już skończyłaś :) pochwal się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam DIM właśnie za tę różnorodność w wyszywaniu. Będzie piękny obrazek.

    Mam nadzieję, że już na stałe wrócisz do nas i do krzyżyków :*

    OdpowiedzUsuń