06 stycznia 2019

Witajcie w Nowym Roku!
Cieszę się, że udało mi się w zeszłym roku powrócić do blogowania i to uważam za największy sukces. Planów nie robię żadnych, życie i tak wszystko potrafi zweryfikować. Jestem i mam nadzieję, że będę nadal :-)
Pozazdrościłam tym z Was, które mają choinki ubrane w ręcznie robione ozdoby. Mam zamiar rozprawić się z zaległymi haftami, tak aby w grudniu móc cieszyć się tak przybranym drzewkiem :-)
To kolejne hafty z sal-u u Mysi, które doczekały się wykończenia i są gotowe do powieszenia :-)

Zaryzykowałam i zapisałam się do zabawy Choinka 2019, myślę, że dzięki niej będę mieć 12 ozdób na choinkę więcej :-)

Justa, Raeszka, Promyk, Violka -  dziękuję za komentarze :-)

7 komentarzy:

  1. Super cukierki Ci wyszły! I tak trzymac z blogowaniem, bo mi brakowało Twoich wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cukiereczki. Będę musiała kiedyś spróbować takiej formy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierki są obłędne! Jakie piękne kolory! Jeszcze parę takich cudeniek i będziesz miała rewelacyjnie ubraną choinkę w przyszłym roku. 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku .
    Apetyczne cukierki :)Powodzenia w zabawie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne ozdóbki, super! Też się zapisałam na Choinkę 2019, pierwszy raz, mam nadzieję, że mi się uda dotrzymać terminów:)) powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie cukieraski, takie akurat na choinkę, bo szybko nie znikną. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne cukiereczki!
    Też przymierzam się do takich form w tym roku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń