13 lutego 2019

Sleigh Ornament

Zjadliwy wirus mnie dopadł, dopiero teraz po 14 dniach oko zaczyna klęsnąć i wraca do normalnego wyglądu. Zapalenie spojówek przeszło na rogówkę i tak mój zabieg odszedł w bliżej nieokreśloną przyszłość. Tak na szybko, by jednak oczu nie męczyć, pokazuję kolejną zawieszkę:
Te bajkowe, wypchane prezentami sanie skutecznie poprawiają mi humor :-)



To gotowy zestaw Dimensions, wyhaftowany na kanwie plastikowej, muliną dołączoną do zestawu.
Chętnej osobie wyślę wzór i pozostałe resztki mulin, których powinno wystarczyć do wyhaftowania drugich takich bajkowych sań.
Zawieszkę zgłaszam do zabawy "Choinka 2019"
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam wszystkich "tuzaglądaczy". Zdrowia życzę! Bo ewidentnie jakieś paskudztwo szaleje!

17 komentarzy:

  1. Kolejna piękna zawieszka - ciekawe co wiozą te sanie:)
    Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie bajeczne :)
    Zdrowia życzę i trochę przykro ,że choróbsko plany pokrzyżowało :(
    Jeśli nie znajdzie się nikt chętny na wzorek to adres nasz znasz :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne Ja zawsze chetna jestem Zycze duzo zdrowka a chorobska niech ida precz pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ozdoba! Bardzo sympatyczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasieńko <3 zdrowia.... wirusy precz.... i przeplanowania zabiegu na jaknajszybciej

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieśmiało uśmiecham się po wzór :) Haftuję obecnie bałwanka możemy wymienić się resztkami i wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty szybka jestes! Ja caly styczen meczylam jeden maly hafcik...
    Duzo zdrowka i czekam na kolejne hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe saneczki, zachwycający hafcik...bardzo mi się podoba taka forma zawieszki :)
    Uściski:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku! Jaka piękna ta zawieszka. Ślicznie ją wykonałaś :)
    Zdrówka życzę, niech się oko szybko goi i wraca do pełnej sprawności.

    OdpowiedzUsuń
  10. O,jakie śliczne!😲 Już żałuję, że tak późno tu dotarłam, bo byłabym chętna, oj była...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach oczywiście, szybkiego wyzdrowienia Ci życzę!

      Usuń
  11. Kolejna piękna zawieszka. Oj zdecydowanie coś szaleje bo i ja miałam cały tydzień zapuchnięte i łzawiące oko. Zdrówka raz jeszcze życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna zawieszka :) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędne te sanie! Mam nadzieję, że choróbsko poszło już precz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :} Zachwycałam się tymi bajkowymi saneczkami u Kasi, cudne są a wzorek przepiękny .Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia :} A.

    OdpowiedzUsuń