27 października 2019

2241. - Odświętny księżyc

Po tytule postu niektóre z Was szybko się zorientują co tym razem musiałam wyhaftować :-) Tak, tak - odwiedziłam sklep Moniki i nie dałam rady przejść obojętnie obok tego wzoru :-) Żeby jednak troszkę urozmaicić sobie życie (przecież nie napiszę, że utrudnić) wymyśliłam, że koniecznie do szczęścia jest mi potrzebne lustrzane odbicie wzoru - tytułowy księżyc został zawieszką dwustronną :-) Chwilę to trwało ale w końcu są:
Haftowałam według legendy muliną DMC. Hafciki skleiłam, ale zastanawiam się czy jeszcze dodatkowo jednak ich nie zszyć... Wzorem jestem zachwycona, efekt po wyhaftowaniu jest świetny :-) zresztą same widzicie :-) Chętnych odsyłam do sklepu Moniki. Jedyne nad czym boleję to fakt, że nie umiem tak zrobić zdjęcia by pokazać efekt dwustronności. 
Mój księżyc posyłam na zabawę u Kasi "Choinka 2019" :-)
Dziękuję za wszystkie komentarze i powiem Wam, że za dwa miesiące będzie już po Świętach! Zmiana czasu już mnie dobija, bo to oznacza, że o godzinie 19 oczy same będą mi się zamykać... Byle do wiosny... :-)

23 komentarze:

  1. Z takim księżycem zima nie straszna. Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jaki śliczny Mikołajek. Świetny pomysł z zawieszką na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Bardzo mi sie podoba. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze to wymyśliłaś, bo zawieszki lubią się obracać tyłem na choince.;) A tu problemu nie ma. Świetny wzór, świetna zawieszka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie piękny ten wzór,zawieszka wyszła genialna,ale ja bym nie dala rady wyszywac 2 stron.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, Twój księżyc mikołajek jest śliczny! Bardzo podoba mi się ta gwiazdka zwisająca - to taka „kropka nad i". Pięknie haftujesz! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta księżycowa zawieszka, bardzo podoba mi się ten wzór. jeszcze żeby można było kupić czas na haftowanie, to bym się nie zastawiała 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu rozbiłaś bank tą dwustronną zawieszką!
    Super pomysł,śliczny wzorek, piękne wykonanie :)))
    Pozdrawiam gorąco 😊🌺
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Księżyc wyszedł Ci bosko! Może nakręć filmik komórką, jak zawieszka się obraca?
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladny wzor, a pomysl mialas super!
    Mnine denerwuje, ze po 18 robi sie ciemno :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Przecudnej urody zawieszka, i jeszcze ta jej dwustronność - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że już masz kłódeczkę przy adresie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna, przepiękna księżycowa zawieszka!
    Kasiu, Kasieńko..po raz kolejny jestem zachwycona Twoja pracą:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękną zawieszkę wyczarowałaś Kasiu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Księżyc jest super! Podziwiałam już Twoją cudną zawieszkę, Kasiu, w galerii październikowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka bardzo wdzięczna. Niebanalna ozdoba na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu śliczny jest ten księżyc, a pomysł żeby zrobić go dwustronnego świetny, jeszcze ładniej dzięki temu się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie przytoczy ten księżycowy Mikołaj :):):)

    OdpowiedzUsuń