26 lutego 2020

Czytamy książki 2020 - II

Zbliża się koniec miesiąca i czas na kolejny wpis dotyczący zabawy u Lidzi. Czytam nadal i w zasadzie wytycznych staram się trzymać, ale nie na siłę. Dzięki temu w moje ręce trafiają przeróżne pozycje. Nadal bawi mnie wyszukiwanie książek według podanego przez Lidzię klucza. W lutym królowały litery FZW. Oto co wybrałam:
F - Forman Gayle
Z - Zostaw mnie
W - walizka
F - Foryś Robert
Z - Za garść czerwońców
W - walka, wieczór (?)
F - Farquharson Vanessa
Z - Zieloni śpią nago
W - brak
i poza zabawą:
i baner dla porządku
Co do dzwoneczków, to wiem, że można kupić w kolorach, o których pisałam... Tylko, że po zszyciu nie mam jak podmienić dzwoneczka na inny. Jedyna opcją zmiany koloru jest przemalowanie ;-)
Dziękuję za Waszą obecność i każde słowo :-) Dobrej Nocy :-)

5 komentarzy:

  1. Ładnie Ci szło czytanie w tym miesiącu, nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dzwoneczkowa zagadka rozwiązana i już wiem czemu nie może być inny :))). Kasiu piekny wynik czytelniczy! Bardzo podoba mi się tytuł pierwszej książki - dziś miałam taki dzień, że chciałabym aby wszyscy zostawili mnie w spokoju :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś szczęście w doborze lektur! Kiedyś bardzo lubiłam książki Forman. Chyba będzie trzeba zajrzeć w najbliższym czasie do biblioteki :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo przeczytałaś. Nie czytałam tych książek jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Świetny lutowy wynik :)

    OdpowiedzUsuń