30 maja 2020

Sal na FB - 9 - sowa

Uff... zdążyłam...
Troszkę wymagające ma zasady ten sal ale raz na jakiś czas można zaszaleć i poddać się takiemu wyzwaniu :-) Dziś w buteleczce zamieszkała sowa! Cudna jest! Zachwycona jestem tą miniaturą :-)
I pomyśleć, że igłę złamałam przy robieniu konturów... 
* * *
Moi Kochani Rodzice remont ukończyli, czekają tylko na łóżka, więc chwilowo będą luzy :-)
Wielkie Małe Pasje - Justyś u mnie jest tak jak u Ciebie :-) Zawsze gdy jadę do Rodziców to jakoś dziwnie dużo jest do zrobienia :-)
Piegucha - To był "przymusowy" urlop, związany z wirusem i chcąc nie chcąc musiałam na wolne iść. Na szczęście działamy już normalnie i następny urlop liczę, że będzie takim wyczekanym :-) A w sal-u buteleczek ma być 15, połowa zabawy już za mną. W zasadzie każda jest fajna i każda może być miłym drobiazgiem do obdarowania, więc nie wszystkie wzory muszą być wpasowane w 100% w mój gust. Zresztą przy haftowaniu każdego mam frajdę :-)
Dziękuję za komentarze! Dobranoc!

18 komentarzy:

  1. sympatyczne słoiczki i to co w nich....
    Oj... remont.... oj.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta miniaturka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna buteleczka uwielbiam sowki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio n/t buteleczek dyskutowałam z Anką ,bo ja do tyłu z tymi SAL-ami jestem hihi
    Widzę ,że jeszcze inne butelczki są ,ta sympatyczniejsza bez wytrzeszczu niż ta co ja widziałam :)
    Powodzenia w zabawie,niech Cię już nic nie rozprasza i dalej do przodu:)!
    Serdecznie dziękuję za życzenia :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no! Tu cala sowa, a moja jeszcze bez glowy :P
    Fajna jest, ale chyba jakies kreski bym jej dala na oczach, bo jakby byla w brylach :P
    U mnie nie ma przymusowych urlopow, ale od Dany slyszalam, ze nie wszedzie tak jest.... Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny motyw z sową. Wczoraj znalazłam jeden wzór z buteleczką, który przypadł mi do gustu i nie wydaje się być tak wymagającym konturów - jak zrobię, to się pochwalę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta osoba mi się chyba najbardziej z całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowa super wyszła :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham motyw sowy więc ta po prostu jest moją naj :))). Śliczna jest!! Niesamowite są te buteleczki. A igłę Kasiu złamałaś na szczęście :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sówka! Na pewno będzie jedna z piękniejszych buteleczek.
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są te buteleczki, będziesz mieć wspaniały komplet na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówka jest przecudna, wygląda uroczo. Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny jakie te słoiczki są urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham sówki i do tego ten gwieżdzisty kształt buteleczki :)
    Twoja interpretacja jest naprawdę urzekająca:)
    Uściski Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna to jedna z moich faworytek w tych flaszkach.

    OdpowiedzUsuń