26 sierpnia 2020

Sierpień

Lenistwo jest straszne, bo zamiast rozłożyć posty na cały miesiąc żeby miało to ręce i nogi... to ja wole czytać... i efekty same widzicie :-D końcówka miesiąca to wyścig z czasem ;-)  Poprawy nie obiecuję, bo jeszcze dwa posty będą... ale tak po cichu mam nadzieję, że może wreszcie we wrześniu się troszkę ogarnę... Dzis kolejna kartka z kalendarza:





oraz bohater drugiego planu

Dziś wykosiłam działkę i śmiałam się, że mam swoje prywatne boisko sportowe :-) Kosząc wzdłuż mam takie piękne pasy jak na boisku sie widuje ;-)

Dziękuję, że jesteście :-)


14 komentarzy:

  1. Ale fajna ta kartka!:) I piesek, i roślinki - super. Czy ja przeoczyłam poprzednie kartki? Muszę to sprawdzić.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny piesio , super. Lato, lato zostań dłużej chciałoby się zaśpiewać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja też się lenię, wiec spokojnie nie jesteś sama 😉😀Zawsze to lepiej w miłym towarzystwie i nie "ogarniaj"się bo zostanę sama:(
    Kartka jest extra, jestem ciekawa cenę to kalendarza .
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, całego kalendarza...miało być, ehh ten słownik i moja ślepota🤣😁

      Usuń
  4. Hehe, ja też często wybieram czytanie zamiast innych zajęć. Ale co można na to poradzić, że tyle ciekawych lektur wpada nam do rąk?
    Uściski i ciekawych lektur życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka z kalendarza.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, też tak cszęsto mam, tak to bywa w zyciu, nie masz się co przejmować :) Fajny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik. :)
    Z lenistwem tak już jest i to nie tylko w Twoim przypadku.
    Ja ostatnio łączę czytanie/słuchanie z robótką i nawet to da się pogodzić.
    Gorzej, gdy książki nie ma w bibliotece audiobooków.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik jest cudowny, prezentuje się wzorowo. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik i do tego z fajnym pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sierpień na lnie, no dzikie miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sierpień. Mój kalendarz też przybywa z każdym miesiącem.

    OdpowiedzUsuń