31 grudnia 2020

Babeczka

Dawno temu, gdy wydawało mi się, że moim problemem jest brak weny do haftowania zapisałam się na "Słodki sal na Boże Narodzenie" u Katarzyny. Skusiły mnie te obłędnie kolorowe babeczki i już widziałam je ozdabiające moją choinkę. Niestety grudzień zafundował mi traumę. Jesteśmy z synem w żałobie, której żadne z nas się nie spodziewało i może dlatego tak trudno jest ogarnąć codzienność i pogodzić się z tym co nieuniknione. Choinki w tym roku nie było. Wszelkie życzenia wywoływały chcąc nie chcąc łzy. Jedyne co udało mi się robótkowo ogarnąć i to nie do końca to ta słodka babeczka, którą zakończę "Choinkę 2020" u Kasi. Kotkę Łatkę trzeba było przygarnąć i dać jej nowy dom...

Życzę Wam zdrowia i cieszcie się każdą chwilą, którą możecie spędzić z bliskimi, bo naprawdę nie znamy dnia ani godziny gdy znienacka zostajemy sami, z planami, które nigdy już nie będą zrealizowane i dziurą w sercu z którą dopiero będziemy uczyć się żyć.

13 komentarzy:

  1. Kasiu ściskam..... jak ja doskonale wiem o czym Ty mówisz. Spokoju ducha.
    A babeczka jak to babeczka - cudna.
    Trzymajcie się

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu przytulam mocno.
    Babeczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi....
    Babeczka słodka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmij wyrazy współczucia, to dla Ciebie trudny czas, ale, mimo wszystko, życzę Ci wspaniałego roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, bardzo mi przykro. Mocno Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia, strasznie mi przykro... Rozumiem, że Łatka jest łącznikiem z tą osobą? Więc trochę Jej zabrałaś do swojego domu. Koty widzą więcej-wiem co mówię. Haft cudowny i może być lekarstwem na smutek. Przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu kochana, tak mi przykro :((. Kochana moje kondolencje :(. Tule Ciebie mocno!
    A babeczka śliczna.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana przyjmij moje najszczersze wyrazy współczucia,dla Ciebie i syna 🖤 Trzymajcie się dzielnie!
    Babeczka słodziutka, kicia milutka nic tylko tulić!
    Kasiu uściski serdeczne ślę i dużo siły życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasienko przykro mi domyslam sie kogo juz z Toba nie ma wspoczuje trzymaj sie kochana babeczka przeslotka przytulam Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi:( żadne słowa nie pomogą jedynie czas łagodzi ból. Mimo wszystko życzę wszystkiego co dobre w 2021 roku ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasieńko ogromne wyrazy współczucia :(
    Wiem, że cięzko ukoić ból i skupić się na pracy...mam jednak nadzieję,że przetrwacie ten wyjątkowo ciężki czas.
    Z całego serca dziękuję za Twój piękny wkład w choinkowej zabawie i mam cichutką nadzieję,że zobaczymy się w kolejnej edycji <3
    Ściskam mocno.
    K.

    OdpowiedzUsuń