31 grudnia 2022

Star of life

Na ostatni wpis do zabawy choinkowej Kasi planowałam zupełnie coś innego. Czarna aida jednak nie jest idealną towarzyszką zimowych wieczorów. W zamian za to sięgnęłam po mój ostatni grudniowy zakup "Star of life" Suzir'ya Edynoroga. To małe cudo jest kolejnym obłędnie opracowanym zestawem, w którym jest wszystko aby na końcu cieszyć się fragmentem przepięknie rozgwieżdżonego nieba. Dla tych co mają sage zawiera kod do zeskanowania. Na tym wzorze właśnie zaczęłam poznawać ten program.

Zaskoczeniem dla mnie był plastik na którym się haftuje. Nie przypomnia absolutnie kanwy plastikowej. W porównaniu z nią jest sztywny, ale jednak cieńszy niż bazy drewniane.
Na koniec kolaż z 12 haftów, które wykonałam w ramach tej fantastycznej zabawy :-) Kasiu! Dziękuję za cudowny rok i mam nadzieję, że w 2023 dalej będę mogła tworzyć zawieszki na choinkę!
Piegucha - zakupowy wpis w styczniu, czekam jeszcze na ostatnią przesyłkę :-)

Dziękuję za Waszą obecności i komentarze.
Życzę w Nowym Roku wszelkiej pomyślności, zdrowia, spenienia marzeń tych większych i tych mniejszych!

22 komentarze:

  1. Piękna ta gwiazdka Kasiu, bardzo efektowny wzorek:) Gratuluję ukończenia zabawy z pełnym kompletem prac!
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Polimery górą! Śliczny hafcik! Jeszcze nie widziałam takich zestawów :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko - super gwiazdka z nieba.... oby cały rok był taką magią i abyśmy mogły te gwiazdki z nieba zdobywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Wspaniałego 2023 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona sagą! Teraz już nie wyszywam z papieru :) A gwiazdka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, zdrowia, spokoju i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowna Gwiazda
    Szczęśliwego Nowego Roku 😀🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zawieszki zrobiłaś w zabawie u Kasi:) Zestaw bardzo ciekawy, gwiazdka idealna na choinkę:) Życzę kolejnego tak udanego roku z krzyżykami, a w życiu prywatnym spełnienia marzeń! Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesli masz ochote, to drewienka od DIM znalazlam tu :)
    https://borduurgigant.nl/pakketten-met-een-telpatroon/29571-borduurpakket-nordic-snowflake-wood-ornament-dimensions-pn-0187005.html?search_query=Dimensions+PN-01870084&results=709
    https://borduurgigant.nl/pakketten-met-een-telpatroon/29574-borduurpakket-truck-wood-ornament-dimensions-pn-0187008.html?search_query=Dimensions+PN-01870084&results=709

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaintrygowała mnie ta kanwa - zawieszka wyszła przepięknie! Zresztą wszystkie twoje prace wyszły rewelacyjnie. Wszystkiego dobrego w nowym roku, Kasiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zawieszka gwiazdka i wszystkie wcześniejsze prace. :)
    Dziękuję za życzenia i je w pełni odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłaś ten zestaw? Możesz podać namiary? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gwiazdka jest piękna. Bardzo ładne prace powstały przez cały rok. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna gwiazda i super inne ozdoby choinkowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieki za link, nowe pierniczki mi sie spodobaly i sa tez wzory halloweenowe :) Musze pomyslec, a tymczasem zrobilam zamowienie we Fruzelok :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace powstały - gratuluję kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też Ci życzę byś się realizowała twórczo w 2023 Roku, no i dużo szczęścia!
    Śliczna jest ta gwiazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace powstały! Zawieszka z gwiazdą cudownie się prezentuje. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym roku i przesyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń