29 grudnia 2023

Choinka XII

Ani się nie obejrzałam a tu już ostatni miesiąc w Kasinej "Choince". W dodatku ostatni raz kiedy to Kasia prowadzi te cudną zabawę. Kasieńko bardzo Ci dziękuję za te cudowne lata. Dzięki Tobie co miesiąc znalazłam czas aby zrobić zawieszki na moją choinkę... Części z tych zawieszek nie mam, poszły w dobre ręcę ale większość nadal zdobi moją choinkę i cieszy oczy :-) Jeszcze raz dziękuję :-*

Na finał załapało się trzecie serduszko od Suzir'ya Edynoroga. Jestem ich wielką fanką! Niesamowite są te zestawy..

I jeszcze kolaż ze wszystkimi zawieszkami, które powstały w tym roku na "Choinkę 2023"
Zabawa nadal będzie kontynuowana. Poprowadzi ją Karolina z bloga Moje hobby :-) Cieszę się, że podjęła się tego zadania :-) Już zadeklarowałam chęć udziału w odsłonie na 2024 rok. Jeśli macie ochotę też wziąć udział to zapisy są tutaj.

Jest mnie dużo mniej niż chciałam, troszkę przez nową pracę, troszkę przez randkowanie, troszkę przez haftowannie a troszkę przez to, że kleję magnesy i ozdobne igiełki - piny.

Nie zdążyłam złożyć Wam życzeń przed Świętami... Mam nadzieję, że upłynęły zdrowo a na Nowy Rok życzę Wam nieustających łask od nowonarodzonego, zdrowia i wszelkiej pomyślności!

Dziękuję, że jesteście i zaglądacie :-)

9 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka. Te drewniane mają jakiś dodatkowy czar (wyglądają z daleka jak pierniczki) i dodatkowo są bardziej trwałe.
    Udanego randkowania i czasu na wszystko oraz zdrowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty wiesz :) ja wiem..... i do tego wszystkiego jeszcze czasuuuuuuuuu :) doba za krótka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda znajomo :) 3 serca w ciągu jednego roku! Brawo! U mnie tylko dwa, ale też wiszą na choince. Ciekawe jakie zestawy w przyszłym roku machniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásna vianočná ozdoba, milý motív. Vlastne všetky ozdoby sú krásne.
    Prajem šťastný Nový rok 2024!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna piernikowa zawieszka i świetne prace widać w zestawieniu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta piernikowa zawieszka. Dziękuję Kasiu za życzenia. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te serduszkowe zawieszki i mnie zachwycają. Piękna ozdoba świąteczna!
    W nowym roku życzę Ci dobrego zdrówka, miłego randkowania, sukcesów w nowej pracy i więcej czasu dla robótek :-)
    Powodzenia w zabawie "Choinka 2024" :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje pierniczki i reszta zawieszek też zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń