30 kwietnia 2020

Czytamy książki 2020 - IV

Jednak wczoraj deszczu spadło tyle co nic i dziś też nic. Mam nadzieję, że jutro będzie troszkę lepiej...
Biblioteki nadal (niestety) zamknięte i realizacja zabawy u Lidzi niekoniecznie zgodna z wytycznymi. W tym miesiącu prym wiodły litery PAW. Oto co przeczytałam:
P - Przechrzta Adam
A - Adept
W - wąsy
P - Przechrzta Adam
A - brak
W - wąsy
P - Przechrzta Adam
A - brak
W - brak
P - Pratchett Terry,
P - Philip K. Dick
A - Anioły miłosierdzia -  C.S. Lewis
W - brak
P - Pavel Ota
A - brak
W - wzgórza, widok
i baner
Podobno po 4 maja mają otwierać biblioteki. To świetna wiadomość. Przeraziła mnie tylko dwutygodniowa kwarantanna dla zwróconych książek... Gdzie te książki mają się pomieścić w takiej małej osiedlowej placówce to ja nie wiem...

Sobotę mam pracującą, więc odpoczywam w kratkę :-)
Wam za to życzę miłego wypoczynku, dziękuję za komentarze :-)

Edit
I tak po przeczytaniu Waszych komentarzy postanowiłam edytować post i wprowadzić zmiany, które zasugerowałyście :-)  Nawet znalazłam wśród przeczytanych humoresek jedną z tytułem na literkę "A" Dziękuję :-*
Co do książkowej kwarantanny, to jeden regał nie wystarczy... Natomiast czy to jest bezpieczne? Teraz raczej nie ma miejsc o których można tak powiedzieć w 100 % Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. 
Właśnie się dowiedziałam, że znów idę na tydzień przymusowego urlopu, biorę zatem igłę w dłoń :-) Buziaki :-)

13 komentarzy:

  1. No i nie ma tego złego jest czas na lekturę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A w tej książce Czarnoksiężnicy jednym z autorów nie jest Pratchett?
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że jest Pratchett, a nawet i Wielu innych, zatem dwie literki....

      Usuń
  3. Ciekawe książki Kasiu przeczytałaś :). Tak szczerze, to pomimo iż uwielbiam biblioteki, to nie wyobrażam sobie ich otwarcia by było to bezpieczne. Na papierze to dziadostwo długo żyje, a również nie wyobrażam sobie gdzie będą miały tą swoją kwarantannę :(. Więcej pytań i obaw niż radości. Ściskam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej kwarantannie dla książek, ale już mnie wnerwia to wszystko:( Niby mówili że na papierze wirus przetrwa 24 godziny, a teraz 2 tygodnie? Sami nic nie wiedzą:(
    Mimo wszystko pięknie dobrałaś litery i świetny wynik! W dwóch pierwszych pozycjach w-wąsy;)
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik Kasiu! Za Przechrztę mam zamiar się zabrać za kontynuację w najbliższym czasie, za bardzo mnie ten świat wciągnął by nie doczytać
    :) dobrze Ci dziewczyny wyżej podpowiadają, u Przechrzty na okładce są wąsy, w kolejnej jest Pratchet i Philip K.Dick a w ostatniej dopisałabym wzgórza i kilka eksta punktów u Lidzi wpadnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania ma rację, wąsy jak najbardziej mogą być :) Niezły wynik czytelniczy, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Kasieńko, brawo czytelniczko Wielka!
    książki prawdopodobnie będą się kwarantannować na osobnym regale.
    Pozdrawiam najserdeczniej. Spokojnej pracy sobotniej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne tytuły. Pratchetta uwielbiam :)
    Na stronie mojej biblioteki napisano, że na pewno czwartego maja... się nie otworzy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czekam na otwarcie biblioteko, ale chyba strach będzie do niej pójść. Na szczęście jestem posiadaczką czytnika. Korzystałam z niego tylko w czasie podróży, bo jestem fanką papierowych książek. Teraz mam z czego czytać 😊
    Przedstawionych przez Ciebie książek nie znam, muszę dopisać je do listy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytnik to jednak piękna sprawa. Można za parę groszy mieć czytajki, jakie się chce i miejsca nie zabierają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ilosc przeczytanych książek imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też biblioteki zamknięte do czerwca. Nie wyobrażam sobie takiej kwarantanny dla książek.

    OdpowiedzUsuń