19 kwietnia 2020

Sal z Marią Brovko - 2

Popatrzyłam dziś w kalendarz i lekka zgroza mnie ogarnęła... No nie wiem kiedy i jak i dlaczego ten czas tak szybko przemija. Planów hafciarskich mi przybyło, bo zapisałam się na sal na fb, igła pali się w ręce i  tylko pisanie postów jakoś mi nie idzie... Ale to dobrze, bo nie mam czasu na rozmyślania i ręce zajęte :-)
Dziś pokaże królisia, którego wzór dostałam w ramach zabawy "Sal z Marią Brovko" organizowanej na blogu "Świry Rękodzieła". Niestety całość wyhaftowałam krzyżykami i dopiero zaczynając kontury zorientowałam się, że obrazek powinien być wyhaftowany półkrzyżykami... No trudno jest jaki jest. Owszem nie wytrzymałam i zaczęłam wersję prawidłową, tylko kontury są z lekka wymagające, więc żeby się nie zniechęcić, chwilowo drugi króliś leży odłogiem. W sumie to i dobrze, bo gdy zobaczyłam jak pięknych zawieszek przy wykończeniu tego hafciku użyła Ula, też zapragnęłam takie mieć... A wiadomo, że troszkę potrwa zanim je w łapki dorwę :-)
i baner

Dziękuję za komentarze :-)
Życzę Wam udanej niedzieli!
Planuję ten czas spędzić na konturowaniu kwietnego jajka :-)

14 komentarzy:

  1. Śliczny króliczek! Dzięki krzyżykom hafcik jest bardziej pełniejszy a kontury tylko uwydatniły ten efekt:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu królik jak z Alicji w krainie czarów, piękny hafcik i nie ważne że krzyżyki to nie to co miało być :) Podoba mi się bardzo!
    Serdeczności zasyłam i zdrowka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny króliczek. Cudny hafcik!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie go wyhaftowałaś Kasiu i całe krzyżyki w niczym mu nie zaszkodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zajączek wyszedł. Bardzo dziękujemy za udział w salu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zajączek jest śliczny, w każdej wersji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu może nie mam wprawionego oka, ale różnicy nie widzę między Twoim królisiem, a innymi wyhaftowanymi :)). Bardzo mi się podoba! Kasiu najważniejsze, że masz chęci do robótek. Tak pięknie haftujesz, że słowa pisanego nie potrzebują :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny króliczek! Widziałam go już na kilku blogach i wciąż mnie zachwyca.
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, uwielbiam takie hafty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę! Uwielbiam króliki! Szalejesz Kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myslalam ze maja byc całe krzyżyki Haha nawet nie wiedziałam ze to błąd 😂 Przynajmniej przez bedziesz miała dwa cudne króliki ! A kontury tu robia 90% roboty, mimo ze pracochłonne sa to warto bo efekt mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam całe xxx, zauważyłam, że klika dziewczyn tak zrobiło, więc luz :) Cieszę się, że mogłam Cię zainspiroweać :) Ślicznie wyszedł :) Dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest, z krainy czarów, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń