20 kwietnia 2020

Sal na FB - 1 - herbata

O ile się nie mylę po raz pierwszy będzie wpis dzień po dniu :-) 
Tadam! :-) 
To wszystko, dlatego że zapisałam się na sal organizowany na FB w jednej z grup. Tematem są niewielkie, urocze buteleczki.
Chwilę się wahałam, bo sal płatny i nie byłam pewna jak ogarnąć zapłatę. Na szczęście Katarzyna rozwiała moje wątpliwości i oto jestem - dziękuję!
Tempo będzie zabójcze, bo co 5 dni nowa buteleczka. Dobrze, że to takie miniaturki :-)
Planuję z nich zawieszki albo magnesy. Jeszcze nie jestem pewna. Pierwszą nazywam sama dla siebie próbną, bo kanwę plastikową muszę odnaleźć. A tak ją chowałam by była pod ręką ;-)
Zasadom stało się zadość a ja siadam i dalej kontury w kwiatowym jajku stawiam :-) 

Słońce tak cudnie dogrzewa i można iść na spacer!
Miłego popołudnia!
Dziękuję za komentarze i odwiedziny :-)

15 komentarzy:

  1. O matko, ale maleńkie cudo 😍. I ten dzbanuszek i filiżanka w środku. Piękny będzie! U nas też dziś cieplutko. Byliśmy na długim spacerze i od razu lepiej:)). Buziaki Kasiu i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też urzekły te buteleczki :) Ciekawa jestem jak je wykończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft ! Też czasami coś chowam w wiadome miejsce a potem zapominam co to za miejsce i szuka, szukam;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to nie ja jedna chowam cos i nie moge znalezc malemstwo urocze czekam na nastepne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze buteleczki! A ile ich bedzie w salu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny flakonik! Bardzo mi się podoba to maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczna buteleczka :) taka tyciunia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny drobiazg. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to poszalałaś z SALami :)
    Będę podglądać te urocze maleństwa :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten też super, ale kaktus wymiata.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo urokliwe.
    Piwerwszy raz widzę takie maleństwa. Bardzo mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny słoiczek - ja też próbowałam zapisać się na te pierwsze gratisowe ale nie dostałam może było już po czasie.

    OdpowiedzUsuń