31 sierpnia 2010

Lubię...

Zostałam zaproszona do zabawy "Lubię" przez Martę z blogu http://szyciowniksarny.blogspot.com.
Bardzo mi miło, dziękuję :-)

Zasady gry:
  - Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
  - Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
  - Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

No to zaczynam, kolejność przypadkowa :-)

Lubię... być kobietą
Lubię... przystanąć w deszczu i patrzeć na krople spadające w kałuże i świat w nich odbijający się.
Lubię... gdy promienie słońca pieszczą moją skórę.
Lubię... czytać, niesamowite są te światy zaklęte na kartkach papieru.
Lubię... robótki, to fascynujące widzieć jak zdolne są ludzkie dłonie
Lubię... słuchać szmeru płynącej rzeki, szeptu wiatru, skrzeku ptaków, szelestu trawy..
Lubię... patrzeć na moich bliskich gdy śpią, słyszeć ich spokojne oddechy
Lubię... żyć
Lubię... lody z polewą karmelową, bitą śmietaną i orzechami
Lubię... okruchy szczęścia dnia codziennego

Do zabawy zapraszam: Justę35, Aneladgam, Anię Konieczną, Lucille, FiolQak, Dorfi, Michalinę, Florentynę, Kasiulka, Brzydulę.

4 komentarze:

  1. dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu , dziekuję za zaproszenie do zabawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kasienko kochana jak moglas nie dac mi cynku ze ty RR organizujesz?no toz chyba focha walne....a na powaznie to blagam przynajmniej o schemat zuzia_m@op.pl;domeczkow oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie :)
    Z zadania się wywiązałam, dowód u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń