27 kwietnia 2016

Dzieje się

Znowu wypadła mi przerwa w blogowaniu... Niestety musiałam się zabrać za siebie, bo okazało się że bagatelizowanie czegoś tak banalnego jak katar, nie przyniosło dobrych efektów... Mam totalnie zapchane zatoki i będę musiała wytrzymać jeszcze rok, bo takie są terminy na zabieg. Na szczęście oprócz gonienia po lekarzach, były i cudne momenty. W prezencie urodzinowo-imieninowym sprawiłam sobie czytnik książek i przepadłam w świecie pisanego słowa. Skorzystałam również z promocji w NA i kupiłam kolejne zawieszki Dimensions. Nie mogłam im się oprzeć :-)

A teraz przydałoby się wydłużyć dobę :-) 
Od cudownej Ewci dostałam niesamowite skarpety :-)

Dziękuję Kochana za pamięć! Są ciepłe i nie gryzą! :-)

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze :-) cieszę się, że jesteście :-)
Magda - dobrze zrozumiałaś, to moje pierwsze jajo :-) tremę miałam, tym bardziej, że było prezentem :-)

14 komentarzy:

  1. Zawieszki są super, haftowałam z tej serii choinkę i renifera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem coś na temat bagatelizowania... Zdrówka! Zawieszki i zakupy superowe i jak najbardziej pożądane na poprawę humoru :) Wszystkiego najlepszego Urodzinowo-Imieninowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatoki potrafią dokuczyć :( Zdróweczka!
    Zawieszki HO HO HO REWELACJA :)
    Skarpety pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawi ta piernikowa chatka, już się nie mogę doczekać kiedy wyszyjesz:) Fajne skarpeciochy, na pewno bardzo cieplutkie:) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytnik dobra rzecz, noszę się z zamiarem kupna. Och, uwielbiam te wzorki Dimensions, niecierpliwie będę czekała aż je zrobisz ;) skarpety boskie. Dużo zdrowia, zatoki to zawsze taka niełatwa sprawa, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy rewelacyjne - czysta przyjemność :) Skarpetki też śliczne, noś i nie smarkaj nosem za dużo - dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy! To tylko zabierać się za xxxx.

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestawy :) na pewno bedzie sie je przyjemnie wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasieńko, życzę Ci przede wszystkim, by zatoki odblokowały się samoistnie, a na pewno, by odzywały się możliwie wcale!
    Zakupy super. Czytnik to takie magiczne malusie coś.... Sama się zastanawiam, dlaczego brakuje czasu na życie, zważywszy, że tyle jeszcze do przeczytania...
    Skarpetuchy superaśne. Cudnie zostałaś obdarzowana.
    Uściskuję urodzinowo-imieninowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to zatokowe cierpienie :( Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy xxxx z czytnikim nie mialam nigdy do czynienia .
    Zdrowia zycze,czyszczenie zatok nic przyjmnego :(
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuj ssania oleju na zatoki, pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zakupy :)
    Ja sobie doprawiłam zatoki tabletkami na katar... likwidowały go w ciągu jednego dnia...znaczy - hamowały po prostu, a on zatrzymywał się w zatokach...

    OdpowiedzUsuń