24 kwietnia 2019

Winter song

Zbliża się koniec miesiąca i najwyższy czas na kolejną zawieszkę w choinkowej zabawie u Kasi. Mój wybór był łatwy - i w tej zabawie zgłaszam "szpitalny" hafcik. Tym razem jest to przepięknej urody kardynałek od Dimensions.
Haftowałam muliną z zestawu. Chętnie podzielę się tym co zostało po wyhaftowaniu zawieszki.  Jeśli jest wśród Was chętna na resztki to bardzo proszę o zgłoszenie w komentarzu. Gdyby zgłosiły się więcej niż jedna osoba to przeprowadzę losowanie :-)
Dla porządku jeszcze banerek zabawy:

Bardzo dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia!
serdecznie pozdrawiam :-)

15 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka :) Chętnie przygarnę resztki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze chetna jestem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No, cudeńko! Uwielbiam takie wzorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny hafcik. Dam szansę innym chętnym bo już otrzymałam od Ciebie aż nadto prezentów. Twoja terapia podziałała bo spowrotem wróciłam do haftu. Przedtem przez 2 miesiące robiłam 2 maleństwa na choinkę i kompletnie mi nie szło. Odkładałam po kilku xxx. Jeszcze raz dziękuję za motywację.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny jest , może i ja wróce do xxx zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tag i ja wyxxx :) I tez dziele sie resztkami z Dana i jej mama :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego Kasiu:)))
    Bardzo mi się podoba, kolorystyka jest cudna .
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah jakie to piękne! Majstersztyk ! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zawieszka, ślicznie wyszyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dimensions ma to do siebie,że każdy wzór zachwyca:)
    Pięknie wyszyłaś ten tag i na pewno równie pięknie zaprezentuje się na choince :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten tag i Kardynałek <3 marzy mi się wyszyć jakiegoś

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest bardzo fajna zawieszka na choinkę i przepięknie wyszyta. Mnie się bardzo podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zawieszka z kardynałkiem! Zawsze chciałam wyszyć tego ptaszka :-) Mam na swoim koncie trzy świąteczne zawieszki DM. Bardzo chętnie wyhaftowałabym czwartą, gdyby mi się z tymi resztkami poszczęściło ;-))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń