03 maja 2019

Hiszpania - 5

Dziś kolejny naparstek. Chyba częściej powinnam je pokazywać, bo szybciej ich przybywa niż robię im zdjęcia ;-)
Jutro znów do pracy, więc znikam jeszcze poleniuchować :-)
* * *
Dziękuję za słowa uznania dla Rozalki :-) Jest zdolna, ale niekoniecznie rękodzieło będzie jej pasją :-) Z jej siostrą też haftowałam, ale Zuza nie przejawia zainteresowania w tym kierunku. Bardzo ładnie rysuje, marzy się jej tworzenie tatuaży. Dlatego cieszę się póki Rozi jeszcze chce, bo w każdej chwili może jej to minąć :-)
Warsztaty jeszcze przede mną, ale na wyprzedaży w Empiku zaopatrzyłam się w króliczki. Doszłam do wniosku, że plastikowa igła i sklejka będą odpowiednie dla małych palców. Króliczek jest w miarę łatwy i efektowny jak na pierwszy raz.
Cornelka i KasiaN - gdy tylko syn wpadnie do mnie w odwiedziny zatrudnię go w charakterze maszyny losującej :-)
Piegucha - kardynałka podziwiałam na Twoim blogu :-) dzielenie się resztkami zwłaszcza gdy można z nich zrobić kolejne hafciki to super sprawa :-) Jeszcze trochę musisz poczekać na wolne... za to później... odpoczniesz cudnie :-)
* * *
Odpoczywajcie tak jak lubicie :-)

9 komentarzy:

  1. Śliczny naparstek, fajne masz hobby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pieknego naparstka bo takiego nie posiadam w swojej kolekcji.
    Muszę kiedyś zrobić porządki w swoich zbiorach.
    Udanego tygodnia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat naparstków nie zbieram, tylko aniołki różnorakie:)
    Kasiu rozumiem doskonale zbieracze zapędy,naparstek jest śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie:) Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Hiszpani tez mam dwa kupilam w tamt roku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naparstek. Czasem sobie myślę, ze to fajne hobby, że potrzebuje dużo miejsca, a czasem można prawdziwą perełkę znaleźć. Znam wielu kolekcjonerów wśród rękodzielników.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i z zagranicy :) Perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu zazdroszczę okrutnie..naparstek oryginalny i bardzo ładny:)
    Koniecznie musisz pokazać całą kolekcję!
    Pozdrowienia
    K.

    OdpowiedzUsuń