22 maja 2019

SAL - słoiki bożonarodzeniowe - 3

Dziś czas na kolejny słoik. Haftowało mi się go zabójczo. Pomyliłam się w takim maleństwie tyle razy, że na samą myśl aż mnie dreszcz przechodzi. Pruć nie miałam ochoty, więc kombinowałam jak tylko mogłam. Chyba udało mi się zamaskować te moje błędy :-)
Haftowałam dwiema nitkami muliny na przeźroczystej kanwie plastikowej a tył zakleiłam filcem.
Słoiczek zgłaszam do zabawy u Agnieszki :-)
Hortensji znów przestało przybywać, bo nie wytrzymałam i zaczęłam haftować inny kwiat... To wszystko przez to, że zaglądam tam gdzie nie trzeba i mam słabą silną wolę ;-)
* * *
Ślicznie dziękuję za każde pozostawione słowo i serdecznie pozdrawiam :-)

14 komentarzy:

  1. Ja tu nic nie widzę błędnego. Dla mnie słoiczek wyszedł ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek piękny , żadnych pomyłek nie widać więc nie ma co o nich mówić .
    Śliczny i dokładny hafcik Kasiu :}
    Pozdrawiam ciepło w ten deszczowy ranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. A wygląda tak wdzięcznie! W każdym razie wyszedł perfekcyjnie.:)Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. I dzięki tym błędom, o których tylko Ty wiesz, Twoje dzieło ma charakter niepowtarzalny :-)
    Pozdrawiam cieplutko w ten rozpadany, majowy czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczek piękny i doskonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakich błędach mówisz? Ja tu niczego takiego nie widzę. :)
    Pięknie prezentuje się słoiczek.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie dopatrzyłam się żadnych błędów. Słoiczek wygląda pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest ,bardzo wpadaja w oko te sloiczki :)
    Tak to jest z tym buszowaniem po sieci ,zawsze sie cos spodoba i ta nasza slabosilna wola zostanie poskromiona.Ciekawosc mnie zzera co tez to Ciebie tak urzeklo :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny słoiczek :) Ciekawa jestem co skradło Twoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja żadnych błędów nie widze, jest super !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu słoik wyszedł super i żadnych błędów nie widać :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowity ten słoiczek i wcale nie dostrzegam żadnych błędów - raz, że nie wyszywałam tego wzoru, więc nie wiem, co ew. miało być inaczej, a dwa - widocznie świetnie wszystko zakamuflowałaś i jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny super słoiczek i nie widzę błędów.

    OdpowiedzUsuń